Liveshow is voor een groot gedeelte een terugblik van afgelopen week.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:26 schreef GayGuy het volgende:
Je zou toch verwachten dat opnzo'n liveshow dag er nog het een en ander zou gebeuren
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt die Ariane heeft 'n los contactje in d'r bovenkamer.....of die pruik zit te strak (zuurstofgebrek)
Nou denk dat de kijkcijfers stukken hoger lagen met Hem ipv Haar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
De vriend van Alice zat in de studio toen ze het huis in gingen. Hij was opgevallen bij Doriana en Ronahi omdat hij 'heeeeeel knap' is.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ze hebben mij gespot bij de intake.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
De vriend van Alice zat in de studio toen ze het huis in gingen. Hij was opgevallen bij Doriana en Ronahi omdat hij 'heeeeeel knap' is.
Zo lijkt ze echt op een grijze muis..quote:
??quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ze hebben mij gespot bij de intake.
Karen is echt de achterbakse van het stel daar kan je niets aan toevertrouwen. Die lult alles door aan iedereen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een Ashley type is het echt niet want zij is gewoon recht voor de raap en daar moet je het mee doen. Die loopt niet achterbaks je achter je rug zwart te maken. Doriana is imo het tegenovergestelde en wat ik al zei.. ze doet heel beschaafd en gedraagt zich zelfs wat verlegen en onderdanig maar zo is irl denk ik totaal niet. Dus een soort van Ashley gaat ze echt niet worden.
Karen vind ik best oké maar een licht is het niet en daarom ziet ze sommige dingen niet en is wat goedgelovig. Ik zou haar wel de pot gunnen.
Nee dan is dat dus geen probleemquote:
Tyron zei nee, ik ga slapen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:39 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron houdt de boot niet af. Tom geeft twee keer aan te willen praten en Tyron zegt goed maar Tom zet niet door. Tyron kan heel goed leven met een conflict kan dat gewoon buiten sluiten. Als Tom er moeite mee heeft dan is het aan Tom.
Tyron is nog een kind en in het huis een luiaard.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tyron zei nee, ik ga slapen.
De andere keer weet ik niet.
Als ze niet uitkijkt, vliegt ze ermee weg🤣quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:46 schreef Clasientjuh het volgende:
Wat heeft Ronahi trouwens grote oren zie ik nu pas
.... maar dat we alles delen met iedereen!quote:
quote:
Zo'n mazzel zullen we wel niet hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:48 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als ze niet uitkijkt, vliegt ze ermee weg🤣
Ronahi heeft het afgelopen nacht uitgelegd. Doriana en Ty zijn op dit moment de mensen waar zij zich het beste bij voelt. Zij heeft er mensen op gezet die voor haar geen probleem zijn. Maakt niet uit of ze blijven of gaan. Ze heeft het ook niet goed aangepakt maar Tom zijn houding heeft niet geholpen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dan is dat dus geen probleem![]()
Tom koos A, Ronahi wilde geen A.
Ronahi koos B, Tom wilde geen b.
Dus ieder heeft gekozen wat de ander niet wou.
Alleen voor de een is dat alsof de wereld vergaat, en de ander ziet het als onderdeel van het spel.
Dus eindconclusie: Ronahi is zelf het probleem...
Let wel het is voor Tyron geen probleem. Er zitten vele uren in een dag.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tyron zei nee, ik ga slapen.
De andere keer weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |