je hoort haar nu niet eens hahaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:35 schreef marky het volgende:
Sorry maar die Karen trek ik steeds slechter. Achter ieder zinnetje dat paardegehinnik en dat gepluk aan haar haar.
Dit moet zeer doen voor Ariana.....(dat vind ik dus wel een beetje zielig) Hij zal dat nooit bij haar doen.quote:
Tom heeft haar van de week gewoon op lopen geilen in de keuken. Ineens was het allemaal goed. Nu heeft Ashley problemen met haar en Tom doet weer koud en koel. Maakt mij niet uit ze mag er van mij uit maar erg netjes is het niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit moet zeer doen voor Ariana.....(dat vind ik dus wel een beetje zielig) Hij zal dat nooit bij haar doen.
Wat een onzin , je bent er nog altijd zelf bijquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft haar van de week gewoon op lopen geilen in de keuken. Ineens was het allemaal goed. Nu heeft Ashley problemen met haar en Tom doet weer koud en koel. Maakt mij niet uit ze mag er van mij uit maar erg netjes is het niet.
Niet alleen op zijn been.. die op zijn armen vind ik ook echt verschrikkelijk lelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:15 schreef spapaars het volgende:
Wat een lelijke en vooral amateuristische tatoeages op Jim's benen.
Ligt eraan wat je op geilen vindt, nu met het voeren is veel romantischer dan ooit Ariana heeft gekregen van Tom.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft haar van de week gewoon op lopen geilen in de keuken. Ineens was het allemaal goed. Nu heeft Ashley problemen met haar en Tom doet weer koud en koel. Maakt mij niet uit ze mag er van mij uit maar erg netjes is het niet.
Als je weet dat iemand gevoelens voor je hebt en het is niet wederzijds ga je daar niet zo mee om.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een onzin , je bent nog altijd zelf bij
Maar dingen doorlullen doen ze toch allemaal? Niemand uitgezonderdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:38 schreef marky het volgende:
[..]
Daar sta ik niet van te kijken. Ik vond haar leuk maar dat wat leuk leek krijg ik nu de kriebels van. Kijken of ze gaat stoppen met alles door te lullen.
Zij had na het gesprek weer helemaal vlinders in de buik. Tom moet daar dan toch duidelijker in zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je op geilen vindt, nu met het voeren is veel romantischer dan ooit Ariana heeft gekregen van Tom.
En denk niet dat Karen nu zo blij is en Tom claimt zoals Ariana doet.
Hij moet haar links laten liggen of zeggen elke keer als we een leuk gesprek hebben maak jij er veel meer van.
Karen is van veel ellende de bron. Bas lult het door aan Karen en dan gaat het de hele hut rondt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dingen doorlullen doen ze toch allemaal? Niemand uitgezonderd
Snap dat echt niet hoor.. zo vies. Ik steek echt mijn lepel niet bij iemand anders in de mond.quote:
Dat ben ik met je eens....veel duidelijker. En niet door voor haar neus Karen gaat zitten voeren....zonder eerst duidelijk te zijn dat zelfs vriendschap er niet echt inzit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:55 schreef marky het volgende:
[..]
Zij had na het gesprek weer helemaal vlinders in de buik. Tom moet daar dan toch duidelijker in zijn.
Ja maar effe serieus Ariana is ook wel een beetje onnozel en naïef als Tom maar naar haar kijkt, glijd zij al van haar stoel...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:55 schreef marky het volgende:
[..]
Zij had na het gesprek weer helemaal vlinders in de buik. Tom moet daar dan toch duidelijker in zijn.
Hear hear.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar effe serieus Ariana is ook wel een beetje onnozel en naïef als Tom maar naar haar kijkt, glijd zij al van haar stoel...
Ja jakkie bah... ik vind dat ook zo vies..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Snap dat echt niet hoor.. zo vies. Ik steek echt mijn lepel niet bij iemand anders in de mond.
Ach er was een jaar dat ze in elkaars neus zaten te pulken (Salar & Nouch).quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Snap dat echt niet hoor.. zo vies. Ik steek echt mijn lepel niet bij iemand anders in de mond.
Wat een bullshit. Het was gewoon een gesprek. Als zij daar dingen achter zoekt is dat haar probleem.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Gatver...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach er was een jaar dat ze in elkaars neus zaten te pulken (Salar & Nouch).
Dan liever dit
Hoe moet hij dat weten?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:52 schreef marky het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand gevoelens voor je hebt en het is niet wederzijds ga je daar niet zo mee om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |