quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tyron heeft toch al verteld dat hij via het modellenbureau daar zit
die is volgens mijn een oefen persoon geweest voor een vriend als nieuwe tattoo artist ofzo, kan niet anders vermoed ik hahhaaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:15 schreef spapaars het volgende:
Wat een lelijke en vooral amateuristische tatoeages op Jim's benen.
Ja, krijg een soort van ohgossie als ik hem zie......en heb het idee dat heel erg blij is met Jimmy.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:17 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Dilano geregeld zo'n "waar ben ik in godsnaam in terecht gekomen??"-blik hebben
In gesprek met Ronahi heeft hij gezegd dat hij half december zich zou hebben opgegeven en dat hij meteen door was. Denk dat dat een leugentje om bestwil is om verder geen vragen erover te krijgen want ze mogen er niets over zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tyron heeft toch al verteld dat hij via het modellenbureau daar zit
Ja. ff vergeten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij toch vaak mee met dat "balletje in mand gooien"-gedoe...
echt hequote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
gaan we nu de wandelingen van Ariane en Karen en Ariane en Tom missen omdat die camera er niet naar toe gaat![]()
![]()
Afgelopen nacht stond hij steeds op een slaapkamer terwijl er in de woonkamer gepraat en gelachen werd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
gaan we nu de wandelingen van Ariane en Karen en Ariane en Tom missen omdat die camera er niet naar toe gaat![]()
![]()
Nou ja ze had wat meer compassie verwacht en heeft dat niet gekregen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Tom heeft er mensen op gezet die HIJ weg wil hebben?
En nu kan ik me na zoveel seizoenen vergissen, maar volgens mij is het de bedoeling dat er mensen weg gaan en je als laatste over blijft?
Tom zit daar niet om het voor Ronahi gezellig te maken. Hij is niet ingehuurd als animatieteam. Ronahi moet zich gewoon eens volwassen gedragen en niet zo janken. Tis een spel. Geen bonte avond bij de scouting..
lol dit iddquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Tom heeft er mensen op gezet die HIJ weg wil hebben?
En nu kan ik me na zoveel seizoenen vergissen, maar volgens mij is het de bedoeling dat er mensen weg gaan en je als laatste over blijft?
Tom zit daar niet om het voor Ronahi gezellig te maken. Hij is niet ingehuurd als animatieteam. Ronahi moet zich gewoon eens volwassen gedragen en niet zo janken. Tis een spel. Geen bonte avond bij de scouting..
Ik vind haar wel leukquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:35 schreef marky het volgende:
Sorry maar die Karen trek ik steeds slechter. Achter ieder zinnetje dat paardegehinnik en dat gepluk aan haar haar.
Daar sta ik niet van te kijken. Ik vond haar leuk maar dat wat leuk leek krijg ik nu de kriebels van. Kijken of ze gaat stoppen met alles door te lullen.quote:
ja vreselijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:29 schreef marky het volgende:
[..]
Afgelopen nacht stond hij steeds op een slaapkamer terwijl er in de woonkamer gepraat en gelachen werd.
Uiteraard sta jij daar niet van te kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:38 schreef marky het volgende:
[..]
Daar sta ik niet van te kijken. Ik vond haar leuk maar dat wat leuk leek krijg ik nu de kriebels van. Kijken of ze gaat stoppen met alles door te lullen.
liefde is kwark delenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |