abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213908835
Weg met de natuur. Dit land moet volgestampt worden met woningen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  vrijdag 14 juni 2024 @ 22:35:22 #102
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_213912096
quote:
Water op rantsoen

"In Mexico-stad zitten een miljoen mensen zonder leidingwater. En nog eens twee tot drie miljoen leeft op rantsoen", zegt wetenschapper Manuel Perlo tegen Koopman. “Dit is een belangrijke indicatie van de ernst van de zaak." Met name mensen in de arme en meer afgelegen wijken worden het hardst getroffen door de watercrisis. De VPRO-journalist ontdekt dat bijvoorbeeld in de wijk Ecatapec in het oosten van de stad mensen slechts één keer per maand water krijgen van de gemeente.
https://www.nporadio1.nl/(...)en-leven-op-rantsoen
pi_213912200
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 20:17 schreef HSG het volgende:
vreselijk al die dode dieren langs de weg!
pi_213912236
twitter
pi_213912246
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 16:58 schreef Alpha0 het volgende:
[ x ]
Bij die asielaanvragen zijn in totaal 144 verschillende nationaliteiten betrokken”, klinkt het van het ministerie, maar het gaat vooral om Syriërs, Turken en Eritreeërs.

Lekker hoor, flink doorgaan met het binnen laten van ellende.
pi_213913060
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 19:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
mooie vrijstaande woningen zijn ook niet voor bus mensen bedoelt he

ga jij maar lekker op je stella fiets naar je werk of met de bus
Als je met je auto hele stukken maar 60 kunt, is dat gebied nauwelijks ontsloten.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 00:03:08 #107
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_213913065
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 00:02 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Als je met je auto hele stukken maar 60 kunt, is dat gebied nauwelijks ontsloten.
nou daar ligt een hele mooie snelweg die kant op de A1
die je ook gaat als je uit Duitsland komt racen , ik hoef geen bus , dank je wel

60 km dat ga je vaak in de randstad in de file
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213913113
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 00:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou daar ligt een hele mooie snelweg die kant op
Waar jij woont misschien, maar in de driehoek Zutphen-Lochem-Ruurlo is het minimaal 15 km naar de dichtstbijzijnde snelweg. Friese Zuidwesthoek, Veenkoloniën, Schouwen-Duiveland en het Vechtdal idem.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 00:12:38 #109
323876 michaelmoore
pi_213913169
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 00:07 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Waar jij woont misschien, maar in de driehoek Zutphen-Lochem-Ruurlo is het minimaal 15 km naar de dichtstbijzijnde snelweg. Friese Zuidwesthoek, Veenkoloniën, Schouwen-Duiveland en het Vechtdal idem.
de friese westhoek , de Veenkolonien , _O- nee zo gek krijg je mij niet

tussen amersfoort en apeldoorn is ruimte zat

Tussne apeldoon en Enschede wil ik ook wel gaan wonen, in Drenthe ook wel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213913182
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 00:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
de friese westhoek , de Veenkolonien , _O- nee zo gek krijg je mij niet
Prima krimpregio’s, die prima wat aanwas kunnen gebruiken. Plek zat voor vrijstaande villa’s trouwens.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 00:15:04 #111
323876 michaelmoore
pi_213913184
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 00:14 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Prima krimpregio’s, die prima wat aanwas kunnen gebruiken. Plek zat voor vrijstaande villa’s trouwens.
ga je gang
pi_213914845
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 22:39 schreef Thorelf het volgende:

[..]
vreselijk al die dode dieren langs de weg!
Boeiend. Ik, die stemt op GL-PVDA, vind het belangrijk dat iedereen een woning krijgt en dat de grenzen wagenwijd openstaan.

Of ben je PVV'er?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_213915768
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 11:45 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ik heb geen nakomelingen, zeer bewust. Mensen hebben nogal de neiging om alleen aan zichzelf te denken. De mensheid an sich boeit me eigenlijk niet veel, mensen willen blijkbaar vernielen, vervuilen en oorlog zoeken. Dat mensen de wereld onleefbaar maken voor wat verder leeft, dat stoort me erg.
Jij hebt bewust geen kinderen vanwege overbevolking en t klimaat?

Of, omdat je de verantwoordelijkheid niet kunt/wilt dragen?

Hoe moeten wij weten wat jouw échte beweegreden is, maar ik vind het toch beetje schokkend altijd zulke berichten te lezen. Weet dat ik dit schrijf omdat ik je uiteraard geluk gun :) maar vind t moeilijk te vatten.

Is het dan "gelukt", als NLs geen kinderen meer willen krijgen, krijgen de wappies dan gelijk vraag ik me weleens af.. de natuurlijke, te verwachten houding, is niet een ontmoedigd en depressief wereldbeeld die jou laat denken dat "jouw kinderen" (die je niet hebt) toch écht Teveel zouden zijn op deze wereld.

Waar heb je die gedachte van opgepikt? Wat laat jou dit zo besluiten?

Even afgezet tegen mensen, uit veel ernstiger situaties dan wij leven: die lijken geen 'last' te hebben van zulke gedachten en maken meer kinderen dan ons.. dit terwijl zij méér ellende hebben gezien en meegemaakt, je zòu verwachten dat juist ZIJ zouden zeggen: neuh geen kinderen. Die zou ik wel begrijpen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Buikbrein op 15-06-2024 10:49:10 ]
pi_213918724
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:39 schreef Buikbrein het volgende:

[..]
Jij hebt bewust geen kinderen vanwege overbevolking en t klimaat?

Of, omdat je de verantwoordelijkheid niet kunt/wilt dragen?

Hoe moeten wij weten wat jouw échte beweegreden is, maar ik vind het toch beetje schokkend altijd zulke berichten te lezen. Weet dat ik dit schrijf omdat ik je uiteraard geluk gun :) maar vind t moeilijk te vatten.

Is het dan "gelukt", als NLs geen kinderen meer willen krijgen, krijgen de wappies dan gelijk vraag ik me weleens af.. de natuurlijke, te verwachten houding, is niet een ontmoedigd en depressief wereldbeeld die jou laat denken dat "jouw kinderen" (die je niet hebt) toch écht Teveel zouden zijn op deze wereld.

Waar heb je die gedachte van opgepikt? Wat laat jou dit zo besluiten?

Even afgezet tegen mensen, uit veel ernstiger situaties dan wij leven: die lijken geen 'last' te hebben van zulke gedachten en maken meer kinderen dan ons.. dit terwijl zij méér ellende hebben gezien en meegemaakt, je zòu verwachten dat juist ZIJ zouden zeggen: neuh geen kinderen. Die zou ik wel begrijpen.
Nee, in eerste instantie heb ik geen kinderen omdat ik totaal geen moeder type ben. Los van verantwoordelijkheid, want dat draag ik wel op ander gebied. Ik heb er gewoon niets mee. Pas later begon ik ook in te zien dat ik in deze wereld ook geen kinderen zou willen zetten.
pi_213961422
quote:
Bijna 40.000 nieuwe woningen verspreid over het land worden de komende jaren te dicht bij drukke wegen gebouwd. De lucht is er te vervuild door de uitstoot van het verkeer en voldoet niet aan de gezondheidsrichtlijn van de GGD. Twee derde van deze woningen zijn huurhuizen.

Het gaat in totaal om 204 bouwprojecten met een opleverdatum vanaf 2023. Die zijn goed voor ongeveer 10 procent van het totaal aantal geplande woningen. Gemeenten hebben voor al die plannen goedkeuring gegeven. Sommige zijn al gebouwd en bewoond.

Op deze plekken is er volgens de GGD een verhoogd risico voor de volksgezondheid. Ook de advieswaardes voor luchtkwaliteit van de Wereldgezondheidsorganisatie worden er ver overschreden.
De komende jaren zullen 80.000 mensen op vervuilde plekken komen te wonen, uitgaande van het landelijke gemiddelde van ruim twee personen per huishouden. Dat worden er waarschijnlijk nog veel meer, want veel woningbouwplannen zijn nog in de maak.
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-bewoners~a141045d/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 18 juni 2024 @ 17:26:28 #116
323876 michaelmoore
pi_213961639
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 15:43 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Nee, in eerste instantie heb ik geen kinderen omdat ik totaal geen moeder type ben. Los van verantwoordelijkheid, want dat draag ik wel op ander gebied. Ik heb er gewoon niets mee. Pas later begon ik ook in te zien dat ik in deze wereld ook geen kinderen zou willen zetten.
Daar ga j e wel spijt van krijgen,
  dinsdag 18 juni 2024 @ 17:29:39 #117
323876 michaelmoore
pi_213961671
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:04 schreef HSG het volgende:

[..]
Boeiend. Ik, die stemt op GL-PVDA, vind het belangrijk dat iedereen een woning krijgt en dat de grenzen wagenwijd openstaan.

Of ben je PVV'er?
ik vind wel dat jonge mensen moeten kunnen wonen , en dat kan nu niet en dat wordt in de toekomst nog veel erger
Een van de oplossingen is om weer bejaardenhuizen te gaan bouwen
Een tweede oplossing is om ook weer in het weiland te gaan bouwen
Een derde oplossing is om ieder dorp te laten bouwen puur voor de eigen woon behoefte

De mensen die het sinds Stef Blok voor het zeggen hebben, die wonen allemaal prima, hun kinderen ook

quote:
Vastgoedman Boissevain voorspelt een nog veel grotere malaise op de Nederlandse woningmarkt.
,,Vergeet migratie.

Als er over vier jaar verkiezingen zijn, gaat het over wonen, wonen en wonen.
Er is een enorme vraag en de sector bouwt niet.

De verantwoordelijke ambtenaren en ministers zouden gewoon een basisboekje economie over vraag en aanbod moeten lezen."
  dinsdag 18 juni 2024 @ 17:30:23 #118
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213961676
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 17:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als het volk meer woningen wil, moeten ze het hiermee doen.
Wat vindt de PVV hiervan?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213961795
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 17:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Als het volk meer woningen wil, moeten ze het hiermee doen.
Wat vindt de PVV hiervan?
De PVV wil de oorzaak van de enorme vraag naar meer woningen wegnemen. Zo'n bericht dat de gezondheid van 10% van de bewoners van nieuwe woningen gevaar loopt is alleen maar koren op de molen voor de PVV.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 18 juni 2024 @ 17:41:47 #120
323876 michaelmoore
pi_213961812
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 17:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De PVV wil de oorzaak van de enorme vraag naar meer woningen wegnemen.
gaan ze wat aan de huishoudensverdunning doen dan??
quote:
De overheid wil dat ouderen die vaak alleen wonen, zelfstandig blijven wonen ook met lichte dementie en andere problemen
quote:
in 2040 zijn er 5 miljoen ouderen > 65 jaar en 1 miljoen ouder dan 85 jaar in nederland
quote:
Gemiddelde huishoudensgrootte sterk gedaald
In 1960 bestond een huishouden nog gemiddeld uit 3,6 personen, in 2009 waren dat er nog maar 2,2. De afname van de gemiddelde huishoudensgrootte gaat de laatste jaren minder snel.13 aug 2010
quote:
In 2023 zijn er 8,270 miljoen huishoudens en 7,712 miljoen woningen in Nederland. Van de circa 8,270 miljoen huishoudens woont 7,7 miljoen reeds zelfstandig in een (eigen) woning
.
https://longreads.cbs.nl/(...)el-woningen-zijn-er/
quote:
Hoeveel woningen zijn er?
Op dit moment zijn er ruim 8 miljoen woningen.
De meeste huizen zijn rijtjeshuizen (42 procent). Dat betekent dat het huis deel is van een blok van minimaal drie huizen. 36 procent van alle woningen waren meergezinswoningen. .
Denk aan appartementen of bovenwoningen. 13 procent van de woningen was vrijstaand en 9 procent was twee-onder-een-kap.

[ Bericht 12% gewijzigd door michaelmoore op 18-06-2024 17:52:34 ]
pi_213961938
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 17:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De PVV wil de oorzaak van de enorme vraag naar meer woningen wegnemen. Zo'n bericht dat de gezondheid van 10% van de bewoners van nieuwe woningen gevaar loopt is alleen maar koren op de molen voor de PVV.
Alsof de PVV het lef heeft om de individuen met veel geld aan te pakken. Dan verliest de PVV toch veel zetels? Kijk maar naar wat er gebeurt is met de linkse partijen welke dat soort plannen in hun verkiezingsprogramma's hadden staan, die kregen bij de verkiezingen weinig zetels.
pi_213964579
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 17:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Daar ga j e wel spijt van krijgen,
Want?
Wellicht doel je op het feit dat er op hoge leeftijd geen hond naar me omkijkt. Dat kan best zo zijn. Maar mijn grootouders hadden 7 kinderen en die hadden het op 1 na allemaal te druk met hun eigen leven toen mijn grootvader alleen overbleef. Dus het zegt allemaal niet zo veel.

[ Bericht 23% gewijzigd door Seeburg54 op 18-06-2024 21:00:52 ]
  dinsdag 18 juni 2024 @ 20:22:59 #123
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_213964643
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 17:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

daar mag je vast geen 130 rijden dus -O-
  dinsdag 18 juni 2024 @ 21:21:48 #124
323876 michaelmoore
pi_213965660
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 20:18 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Want?
Wellicht doel je op het feit dat er op hoge leeftijd geen hond naar me omkijkt. Dat kan best zo zijn. Maar mijn grootouders hadden 7 kinderen en die hadden het op 1 na allemaal te druk met hun eigen leven toen mijn grootvader alleen overbleef. Dus het zegt allemaal niet zo veel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontopic , men moet weer gaan bouwen voor ouderen en voor jongeren

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 18-06-2024 21:26:53 ]
pi_213966171
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 21:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontopic , men moet weer gaan bouwen voor ouderen en voor jongeren
Ontopic: ja.
De rest van je aanname onder de spoiler is niet van toepassing op mij. Ik heb geen leeg leven,en wat de toekomst brengt weet niemand.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 22:48:18 #127
323876 michaelmoore
pi_213967195
quote:
er is geen beleid , konijnen hebben meer rechten dan mensen

maar ik denk dat het wel gaat veranderen , dit is allemaal waanzin ,

Hele kleine hokjes naast de snelweg en op het spoor bouwen voor 1200 euro per maand, en maar zeuren over stikstof en konijnen , terwijl men zich scheef bouwt aan hotels , kantoren en distributiecentra

de woningen die er zijn die gaan naar asielzoekers en onze jongeren die mogen emigreren als ze een gezin willen stichten

https://www.telegraaf.nl/(...)minder-vaak-deur-uit

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 19-06-2024 06:38:13 ]
pi_215764303
twitter
pi_215984169
twitter

Hannah Prins van Extinction Rebellion gaat na 25 minuten in de docu wel hard op haar smoel. En dat op de NPO, wie had dat gedacht. "nietus, het ligt niet aan de overbevolking, die discussie zijn we foorbij ...... het is racismù ...... "

:')

[ Bericht 7% gewijzigd door Alpha0 op 24-12-2024 12:11:21 ]
pi_215985801
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:11 schreef Alpha0 het volgende:
[ x ]
Huppaaaaaa weer een Alkmaar er bij.

Is daar plek voor?
Is dat volk wat hier komt compatible met wat hier is en onze cultuur, normen en waarden?

Nee.
Wat the fuck moeten ze hier dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215986459
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:44 schreef Alpha0 het volgende:
[ x ]

Hannah Prins van Extinction Rebellion gaat na 25 minuten in de docu wel hard op haar smoel. En dat op de NPO, wie had dat gedacht. "nietus, het ligt niet aan de overbevolking, die discussie zijn we foorbij ...... het is racismù ...... "

:')

Overbevolking is geen wereldprobleem, Europa, Noord-Amerika en grote delen van Azie hebben er immers geen last van. Continuïteit van de samenleving en dus kinderen is sowieso het kader waarbinnen oplossingen moeten worden gezocht, dat is nooit het probleem zelf.

Als mensen in Mali 13 kinderen bij hun volle nicht blijven maken voor wie we ze geen land of banen hebben dan gaat dat inderdaad niet goed op lange termijn. Ik wil ze dat best uitleggen maar ik ga daar niet ons probleem van maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215987871
In Nederland de hoogte in gaan bouwen, kinderen vinden die plaatjes van de skyline van de VAE namelijk heel mooi, is al eens geprobeerd, en slecht bevallen, ze hebben het weer afgebroken.

De hoogte in bouwen zou een oplossing kunnen zijn, wordt ook al veel gedaan, en netjes ingebouwd in bestaande omgeving. Ideeën over efficiënter gebieden rond en boven snelwegen gebruiken, zijn er ook genoeg. En voorbeelden daarvan. Kost alleen wel wat, en EU hield houdt het tegen met fijnstofmaatregelen etc.
  dinsdag 24 december 2024 @ 20:17:37 #133
323876 michaelmoore
pi_215988923
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 18:00 schreef yessie234 het volgende:
In Nederland de hoogte in gaan bouwen, kinderen vinden die plaatjes van de skyline van de VAE namelijk heel mooi, is al eens geprobeerd, en slecht bevallen, ze hebben het weer afgebroken.

De hoogte in bouwen zou een oplossing kunnen zijn, wordt ook al veel gedaan, en netjes ingebouwd in bestaande omgeving. Ideeën over efficiënter gebieden rond en boven snelwegen gebruiken, zijn er ook genoeg. En voorbeelden daarvan. Kost alleen wel wat, en EU hield houdt het tegen met fijnstofmaatregelen etc.
weilanden zat nu er zoveel veehouders gaan stoppen

https://www.vpng.nl/nieuw(...)land-met-co-verdaas/
pi_215989086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 20:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
weilanden zat nu er zoveel veehouders gaan stoppen

https://www.vpng.nl/nieuw(...)land-met-co-verdaas/
Dat is uitermate kortzichtig beleid. Voedsel niet meer produceren daar waar het óók gegeten wordt, en surplus distribueren. Hier zit daar een verdazen brein achter dat gestopt moet worden.

Vroeger was er een minister die hoogleraren uit elkaar hield met beleid en desnoods die lieden van hun zetel stootte met hun gewauwel. Maar toen gingen die allemaal naar de EU, want daar mocht het wel.

Eerst viel de V van Vrom, toen viel RO af, dus toen hielden we M. over en we weten wat die gedaan heeft.
  dinsdag 24 december 2024 @ 22:35:34 #135
323876 michaelmoore
pi_215989934
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 20:37 schreef yessie234 het volgende:
Eerst viel de V van Vrom, toen viel RO af, dus toen hielden we M. over en we weten wat die gedaan heeft.
. Hier zit daar een verdazen brein achter dat gestopt moet worden.

klopt er gaan er nog veel meer stoppen, dan mogen ze in andere EU landen verder gaan

van Maarseveen bedoel jij

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 24-12-2024 22:54:58 ]
pi_215990978
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 22:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
klopt er gaan er nog veel meer stoppen, dan mogen ze in andere EU landen verder gaan

3M. Ken je die floppies nog?, die magneetband flopjes? Er heeft zich meer M. in het publieke debat opgedrongen. Een Belgische poppenwagen. Speciaal voor jou, het origineel heeft dubbele groeven, dus laten we een dansje doen.

Bekijk deze YouTube-video
pi_215991266
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 22:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja, die Jan van Maarseveen van de UvA ook. Die zegt: "Had ik goede ogen had gehad, dan was ik piloot geworden" Die hebben ze dus piloot gemaakt van een vliegtuig dat alles automatisch regelt voor hem.

https://www.vnci.nl/chemi(...)mijn-ideeengenerator

Verdazing.
pi_215995745
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 18:00 schreef yessie234 het volgende:

Het is niet goed voor de innerlijke rust van mensen om op een gehorig kluitje te moeten wonen, er is plek genoeg op aarde om voor ieder mens een ruime vrijstaande woning te bouwen, zodat mensen evenals boeren ook voor een heel jaar voedzaam voedsel zouden kunnen opslaan.
pi_216012634
Overbevolking, wat is dat dan?

donderdag 26 december 2024 @ 19:12:27 #140
323876 michaelmoore
pi_216014666
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 16:26 schreef Alpha0 het volgende:
Overbevolking, wat is dat dan?

[ afbeelding ]
teveel mensen op een plek in de randstad terwijl er zoveel ruimte is maar daar zetten we koeien op

De hele wereld wordt steeds leger en ouder,
https://www.populationpyramid.net/europe/2024/

tussen 2025 en 2045 , zijn er 30 miljoen mensen minder in 20 jaar tijd in museum europa

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 26-12-2024 19:25:48 ]
  donderdag 26 december 2024 @ 19:27:19 #141
323876 michaelmoore
pi_216014896
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 20:17 schreef HSG het volgende:
nee hoor er is weiland zat
pi_216016107
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 19:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee hoor er is weiland zat
Grondspeculanten zijn al druk bezig met de aankoop ervan. Want in een weiland kan je ook veel natuur waarnemen. Bij B12 kan je ook veel natuur waarnemen. Very interesting behaviour.

Als je verstand van zand hebt, kan je ook stuk woestijn kopen, en vragen of je naar gas en olie mag gaan zoeken daar.

Nu die ouwe jachtopzieners weer eens bewapen, en laten oefenen op het Loo, was het niet? Of wordt de wandelclub dan weer boos dat ze er twee maanden niet in mogen? Boel moet daar ook onderhouden worden. Alleen op wiens kosten, dat is de vraag. Heeft Trix al een kerstgroet aan het volk gegeven, of is ze daar te oud voor, vind ze zelf.
  donderdag 26 december 2024 @ 21:45:56 #143
323876 michaelmoore
pi_216016572
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 21:05 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Grondspeculanten zijn al druk bezig met de aankoop ervan. Want in een weiland kan je ook veel natuur waarnemen. Bij B12 kan je ook veel natuur waarnemen. Very interesting behaviour.

Als je verstand van zand hebt, kan je ook stuk woestijn kopen, en vragen of je naar gas en olie mag gaan zoeken daar.

Nu die ouwe jachtopzieners weer eens bewapen, en laten oefenen op het Loo, was het niet? Of wordt de wandelclub dan weer boos dat ze er twee maanden niet in mogen? Boel moet daar ook onderhouden worden. Alleen op wiens kosten, dat is de vraag. Heeft Trix al een kerstgroet aan het volk gegeven, of is ze daar te oud voor, vind ze zelf.
vrijkomende weilanden worden vaak door buurgemeenten opgekocht
maar er komt weinig vrij , een veehouder die stopt met koeien houden , zet er meestal voermais op of verpacht het
pi_216016683
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 21:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
vrijkomende weilanden worden vaak door buurgemeenten opgekocht
maar er komt weinig vrij een veehouder die stopt met koeien houden die zet er meestal voermais op of verpacht het
Dat is een apart verschijnsel in de Ruimtelijke Ontwikkeling, dat buurgemeenten dat opkopen. Zal wel weer een ambtelijke agenda uit Den Haag achter zitten. Heb je wat voorbeelden, uit lokale kranten ofzo?
  donderdag 26 december 2024 @ 21:56:20 #145
323876 michaelmoore
pi_216016728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 21:53 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Dat is een apart verschijnsel in de Ruimtelijke Ontwikkeling, dat buurgemeenten dat opkopen. Zal wel weer een ambtelijke agenda uit Den Haag achter zitten. Heb je wat voorbeelden, uit lokale kranten ofzo?
nou dat is kennelijk voor hen makkelijk te financieren en dan blijft de gemeente wel baas he

https://www.volkskrant.nl(...)aarse-grond~v406063/
pi_216016818
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 21:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou dat is kennelijk voor hen makkelijk te financieren en dan blijft de gemeente wel baas he

https://www.volkskrant.nl(...)aarse-grond~v406063/
Die Magreet Wessels de Boer is wel een aparte in dat lijstje, met al woeste gronden in Drenthe.

Maar met wijzigen van de bestemming komt EU regelgeving doorsijpelen. Nederland maakt zich op voor:.....
pi_216054346
De VN heeft de prognoses rond bevolkingsgroei naar beneden bijgesteld. Het aantal landen in de wereld waarbij de natuurlijke bevolkingsgroei onder de vervangingsratio terechtkomt groeit met de dag.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 28 december 2024 @ 20:36:12 #148
323876 michaelmoore
pi_216055267
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
De VN heeft de prognoses rond bevolkingsgroei naar beneden bijgesteld. Het aantal landen in de wereld waarbij de natuurlijke bevolkingsgroei onder de vervangingsratio terechtkomt groeit met de dag.
De USA is de enige westerse natie die blijft groeien, zowel in puur aantal ,
en door krachtige selectie aan de officiele poort, vooral het aantal hoogopgeleidde wiskundigen en natuurkundigen,
alsmede het aantal consumenten en het daarmee gepaard gaande GDP

https://www.populationpyramid.net/united-states-of-america/2024/

Europa daarentegen levert jaarlijks een miljoen jonge mensen in, vanaf 2045 zelfs 2 miljoen per jaar

Museum Europa, die alleen zwarte zielepieten binnenhaalt om de eigen bevolking te vervangen, ze vervolgens opsluit en verbied om enige arbeid te verrichten na drie jaar worden ze dan de illegaliteit ingestuurd , nog steeds met het verbod om te werken en ondanks de snelle veroudering en verarming , de verzorgingshuizen voor eigen ouderen heeft gesloten
https://www.populationpyramid.net/world/2080/

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 28-12-2024 21:21:11 ]
pi_216056461
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 20:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De USA is de enige westerse natie die blijft groeien, zowel in puur aantal ,
door krachtige selectie aan de officiele poort, het aantal hoogopgeleidde wiskundigen en natuurkundigen,
alsmede het aantal consumenten en het GDP

https://www.populationpyramid.net/united-states-of-america/2024/

Europa daarentegen levert jaarlijks een miljoen jonge mensen in, vanaf 2045 zelfs 2 miljoen per jaar

Museum Europa, die alleen zielepieten binnenhaalt , ze vervolgens opsluit en verbied om enige arbeid te verrichten na drie jaar worden ze dan de illegaliteit ingestuurd met het verbod om te werken en ondanks de snelle veroudering en verarming , de verzorgingshuizen voor eigen ouderen heeft gesloten
Niet alleen in het Westen is er sprake van een daling van de bevolkingsgroei. Ook in ontwikkelingslanden is deze trend gaande. En dat lijkt zich fors te versnellen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 28 december 2024 @ 21:18:46 #150
323876 michaelmoore
pi_216056560
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 21:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Niet alleen in het Westen is er sprake van een daling van de bevolkingsgroei. Ook in ontwikkelingslanden is deze trend gaande. En dat lijkt zich fors te versnellen.
leuk he posten zonder enige onderbouwing , zo uit de losse pols eruitgeflapt

nee, stabilisatie wel

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 28-12-2024 21:25:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')