Ja, ik ben benieuwd. Heb deel 2 en 3 ook al klaarliggenquote:
Geen idee, net begonnen. Ben geen fan van Royce, maar Peter vond ik altijd een goede journalist, dus wilde het in ieder geval een kans gevenquote:
Ik vind het wel klinken als uitmelken vanuit Royce voor ¤¤¤quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, net begonnen. Ben geen fan van Royce, maar Peter vond ik altijd een goede journalist, dus wilde het in ieder geval een kans geven
Kleine update, het boek is ok-ish. Het is wel aardig om een paar dingen over Peter z'n privéleven te lezen en Peter's logboek is interessant. Maar het komt (vind ik) meer over als iets waar Royce dacht nog even wat geld mee te kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind het wel klinken als uitmelken vanuit Royce voor ¤¤¤
Als ie in de bieb komt pak ik hem wel meequote:Op maandag 26 februari 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kleine update, het boek is ok-ish. Het is wel aardig om een paar dingen over Peter z'n privéleven te lezen en Peter's logboek is interessant. Maar het komt (vind ik) meer over als iets waar Royce dacht nog even wat geld mee te kunnen verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |