Hoeveel boeken lees jij per week?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:17 schreef coinchantal het volgende:
Inmiddels uit
[ afbeelding ]
En door met
[ afbeelding ]
Tussen de 160-260 per jaar. Zijn niet allemaal boeken natuurlijk van 300 + pagina's. En sommige vermeld ik hier niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoeveel boeken lees jij per week?
Er zijn jaren waarin ik zoveel bladzijden leesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:21 schreef coinchantal het volgende:
[..]
Tussen de 160-260 per jaar. Zijn niet allemaal boeken natuurlijk van 300 + pagina's. En sommige vermeld ik hier niet.
Het is niet belangrijk, lezen doe je voor jezelf. En ik kijk heel weinig tv.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn jaren waarin ik zoveel bladzijden lees
Goh, ik wist niet eens dat Life of Pi een boek was, ken alleen de filmquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Op school gelezen voor Engels toen hij net uit was, wel prima.
Beter dan dat kut Life of Pi. /trauma
Waarom trauma? Ik wilde die ook gaan lezen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Op school gelezen voor Engels toen hij net uit was, wel prima.
Beter dan dat kut Life of Pi. /trauma
Prachtboek!quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Deze aan het herlezen
Boekverslag over moeten schrijven.quote:Op zondag 11 februari 2024 07:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom trauma? Ik wilde die ook gaan lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |