Ja, en prachtig uitgegeven met illustraties van Tardi, maar helaas alleen in het Frans. Zit er serieus aan te denken om mijn frans te verbeteren zodat ik zaken kan gaan lezen die nooit in het NL zullen verschijnen of zijn verschenen. Veel van Gotlib bijvoorbeeld is niet in het Nederlands te krijgen.quote:Op zondag 14 april 2024 18:57 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ze hebben nieuwe werk van hem gevonden paar jaar geleden. Ben benieuwd wanneer het allemaal uitgegeven gaat worden en wanneer de Nederlandse vertaling komt.
Ik heb deze na 30 blz weggedaan. Godskannonen wat een eigen-geilerij is dit. "Ik ben de schouder voor mensen om op uit te huilen, ik breng een boekje mee voor rouwende kinderen, ik dubbelcheck altijd alle muziek omdat ik dat zo belangrijk vindt, ik ik ik ik ik ik". Man en vrouw zijn 2 kinderen verloren maar weet je wat ik zo goed heb geregeld??Letterlijk elke 5 zinnen staat er iets wat "hij zo goed doet". Dit boek gaat helemaal niet over uitvaarten dit boek gaat over Iede Hoorn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:46 schreef deedeetee het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje saai het lijkt wel een reclame voor zijn eigen bedrijf.
Heerlijk, dit is echt een van mijn favoriete boekenseries <3quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:17 schreef tufkac het volgende:
[..]
Genoten van Maarten Koning, meneer Beerta en alle moeizame verhoudingen, ongemakkelijke momenten en onzinnige "arbeids"-dilemma's.
Nu dus verder met [ afbeelding ]
Prachtig boek!quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:54 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Heerlijk, dit is echt een van mijn favoriete boekenseries <3
Ik lees nu:
[ afbeelding ]
Nou ik kwam er niet door dus gestopt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:52 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Moest er ook maar eens aan geloven... nu op blz 80 weet niet wat ik er van vindt.
Uit. Dit was een flinke zit en ik moest er even inkomen, maar de tweede helft was moeilijk neer te leggen.quote:
Laatste deel van de Reykjavik Noir trilogie. Niet zo goed als deel 1 en 2 maar nog steeds vermakelijk leesvoer met een paar aardige plotwendingen.quote:The prison doors slam shut behind Agla, when her sentence ends, but her lover Sonja is not there to meet her.
As a group of foreign businessmen tries to draw Agla into an ingenious fraud that stretches from Iceland around the world, Agla and her former nemesis, María find the stakes being raised at a terrifying speed.
Ruthless drug baron Ingimar will stop at nothing to protect his empire, but he has no idea about the powder keg he is sitting on in his own home.
At the same time, a deadly threat to Sonya and her family brings her from London back to Iceland, where she needs to settle scores with longstanding adversaries if she wants to stay alive…
Wat een boeiend boek is dit. Echt een aanrader vind ikquote:Op woensdag 17 april 2024 09:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou ik kwam er niet door dus gestopt.
Nu deze;
[ afbeelding ]
Ik heb het vervolg: "De kant van Ada" ook gekocht. Nog niet in begonnen, maar ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat een boeiend boek is dit. Echt een aanrader vind ik
Het is Murakami. Alles heeft met elkaar te makenquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:37 schreef drakin het volgende:
Bijzonder boek tot nu toe! Over een schrijver die het verhaal van een jong meisje wil herschrijven in opdracht van zijn baas en het verhaal van een vrouw die in een parallelle wereld verzeild raakt nadat ze een moord gepleegd heeft. 2 verhalen die niks met elkaar te maken hebben, maar ik vermoed dat het uiteindelijk elkaar ergens zal ontmoeten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |