Is dat het leukste? Vind het nogal toxic gedrag om hier van te genieten ipv gewoon beseffen dat iemand hierna ook nog door het leven moet in de normale wereld. Sommige mensen willen anderen graag zien branden lijkt het wel, zolang ze maar vermaakt wordenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
Haha het leukste van het hele gedoe is dat nu mensen op Ariana gaat stemmen op haar in het huis te houden.
Nou, ze wordt wel steeds in TV momentjes betrokken. Je zag dat ook met Lenie gebeuren, die werd ook richting de exit geduwd. En dat is easy, wij kijken streams dus zien wat meer het perspectief op wat er de hele dag gebeurd, maar de TV afleveringen moeten kort en bondig en het moet scoren, dus kun je dit veel meer bewerkstelligen dat framen van deelnemers.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind jij echt dat ze ‘geframed’ wordt?Ze vertoont toch echt zelf al sinds het begin hee vreemd en vervelend gedrag. Hoezo is het dan ‘duidelijk dat BB haar eruit wil’..?
Maar ik vind echt niet dat ze zo geframed wordt. Er wordt nog best wat van haar gedrag niet uitgezonden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, ze wordt wel steeds in TV momentjes betrokken. Je zag dat ook met Lenie gebeuren, die werd ook richting de exit geduwd. En dat is easy, wij kijken streams dus zien wat meer het perspectief op wat er de hele dag gebeurd, maar de TV afleveringen moeten kort en bondig en het moet scoren, dus kun je dit veel meer bewerkstelligen dat framen van deelnemers.
Het wordt zo geframedquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind jij echt dat ze ‘geframed’ wordt?Ze vertoont toch echt zelf al sinds het begin hee vreemd en vervelend gedrag. Hoezo is het dan ‘duidelijk dat BB haar eruit wil’..?
Nee, want je maakt de ‘ze’ in de quote van mij dikgedrukt en zegt vervolgens ‘het wordt zo geframed’. En nu zeg je ‘je snapt niet dat er wordt gezegd’, wat ook geen kloppende duidelijke zin is. Dus nee ik snap niet wat er wordt gezegd.quote:
Het nodige wordt uitgezonden, niet alles vanwege tijdgebrek natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar ik vind echt niet dat ze zo geframed wordt. Er wordt nog best wat van haar gedrag niet uitgezonden.
Klopt, dit was net ook op stream te zien toen Tom even vanuit de badkamer de keuken in ging. De sfeer sloeg meteen om over wat afwas.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat hij heel erg oplet wat anderen doen en heel erg met het huishouden bezig is.....en zegt het moet zo en zo.
Er werd gezegd dat het in het programma zo werd geframed , waarop jij vroeg:' ze'?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee, want je maakt de ‘ze’ in de quote van mij dikgedrukt en zegt vervolgens ‘het wordt zo geframed’. En nu zeg je ‘je snapt niet dat er wordt gezegd’, wat ook geen kloppende duidelijke zin is. Dus nee ik snap niet wat er wordt gezegd.
Als ze aan zo'n programma meedoen weten ze dat er rond de klok camera's op hun gericht staan en als ze raar gedrag gaan vertonen zijn ze er zelf verantwoordelijk voor dat er over gepraat wordt, door medestanders en tegenstanders. En het levert zeker ook vermaak op.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is dat het leukste? Vind het nogal toxic gedrag om hier van te genieten ipv gewoon beseffen dat iemand hierna ook nog door het leven moet in de normale wereld. Sommige mensen willen anderen graag zien branden lijkt het wel, zolang ze maar vermaakt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het weleens een heel vervelend mannetje kan zijn als de dingen niet gedaan worden zoals hij het wil,quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, dit was net ook op stream te zien toen Tom even vanuit de badkamer de keuken in ging. De sfeer sloeg meteen om over wat afwas.
Ja exact. Dat is heel normaal toch, 24 uur in 45 minuten proppen, laat alleen maar highlights zien en dus kan het niet anders dan dat er genoeg de uitzending niet kan halen. En de verhaallijnen die dan het meest aansprekend zijn worden gepakt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het nodige wordt uitgezonden, niet alles vanwege tijdgebrek natuurlijk.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:38 schreef Jockari het volgende:
Toch maar op gevoel gestemdIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Ik zie dat anders. De Febo kan zo sturing geven aan het stemgedrag, dat is wat ik wilde zeggen. Dat zag je ook goed bij Lenie.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja exact. Dat is heel normaal toch, 24 uur in 45 minuten proppen, laat alleen maar highlights zien en dus kan het niet anders dan dat er genoeg de uitzending niet kan halen. En de verhaallijnen die dan het meest aansprekend zijn worden gepakt.
Gezien Ariana voor nogal een shitload aan momenten met vreemd gedrag zorgt, tja ze doet dat zelf, vind ik het niet gek dat dat een bepaalde ruimte in de uitzending inneemt. Vind dat niet framen, dat vind ik iets anders. Ze wordt imo echt niet expres heel negatief neergezet. Ze laten gewoon een deel van haar zelf uitgevoerde vreemde gedrag zien, niet op een vet geframede aangedikte manier per se imo.
Freaky40 zei:quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat het in het programma zo werd geframed , waarop jij vroeg:' ze'?
Ja precies . dus niet ze maar hetquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Freaky40 zei:
Duidelijk dat BB Ariana er uit wil, zo wordt het ook geframed in de uitzendingen.
Eens. Dat gedoe van Ariana over Tom, met Karen en Ronahi, is heel beschaafd in de uitzending gebracht. Veel beschaafder dan dat het daadwerkelijk was.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja exact. Dat is heel normaal toch, 24 uur in 45 minuten proppen, laat alleen maar highlights zien en dus kan het niet anders dan dat er genoeg de uitzending niet kan halen. En de verhaallijnen die dan het meest aansprekend zijn worden gepakt.
Gezien Ariana voor nogal een shitload aan momenten met vreemd gedrag zorgt, tja ze doet dat zelf, vind ik het niet gek dat dat een bepaalde ruimte in de uitzending inneemt. Vind dat niet framen, dat vind ik iets anders. Ze wordt imo echt niet expres heel negatief neergezet. Ze laten gewoon een deel van haar zelf uitgevoerde vreemde gedrag zien, niet op een vet geframede aangedikte manier per se imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |