zijzelf heeft een grote bakkus erg genoegquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:08 schreef Snoozey het volgende:
wie heeft een dik bakkus volgens rohani

Man hou toch op ze lag ernaast heeft alles gehoord net als Tom van de week die lag ook te luisterenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:59 schreef marky het volgende:
[..]
Er is wel een kanttekening want het hele gebeuren is een aanname van Ashley. Ik ben er helemaal voor om Ariana aan te pakken maar doe het wel als je het zeker weet.

Ja het was ook geen aanname van haarquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:08 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Man hou toch op ze lag ernaast heeft alles gehoord net als Tom van de week die lag ook te luisteren

Ik kan haar niet meer aanhoren . Dora zal zo weer over de narcist beginnenquote:

Moet eerlijk zeggen dat hij heel erg oplet wat anderen doen en heel erg met het huishouden bezig is.....en zegt het moet zo en zo.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:08 schreef Lillibet het volgende:
ronahi over tom die met zijn lange lip rondloopt en dat hij een lange bakkus heeft

en gaslightingquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan haar niet meer aanhoren . Dora zal zo weer over de narcist beginnen

ik van haarquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:10 schreef odie22 het volgende:
gisteren zei ze nog, word ik foxwild van

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |