Phantom of Big Brotherquote:
Hij wil gewoon Karen nuekenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom is kennelijk ook masseur. Hij vertelde van de week dat hij graag een eigen praktijk zou beginnen.
Ik wilde dat zwarte masker van Ariane ook nog cappen maar was te laatquote:
Het één sluit het ander niet uitquote:
Dat hoofdquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:58 schreef ledn81 het volgende:
Ariaantje moest toevallig ook even in de badkamer zijn![]()
[ afbeelding ]
Snap ik maar dat gezicht met dat masker was wel vermakelijkquote:
Er is wel een kanttekening want het hele gebeuren is een aanname van Ashley. Ik ben er helemaal voor om Ariana aan te pakken maar doe het wel als je het zeker weet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Net even het filmpje terug gekeken van de Ashley-Ariana gate. Zo, dit is wel een gamechanger dus ik denk dat de volgorde Belg/Nederlander/Belg bij een exit even over boord gaat morgen, zeker als die tirade morgen in de uitzending zit. Ariana exit, dat moge duidelijk zijn.![]()
En ik was al team Ashley, maar na deze gate nog meer!
supersssssssss oh wat zal ze balen zeg hhahhaha boehoe dit doet hij niet bij mijn, en Karen krijgt het morgen van haar te horen tijdens de wandeling hahahaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:58 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel heeft die miljonair van een man van d'r betaald aan RTL om haar zo lang mogelijk in het huis te houdenquote:
ja ze kijkt goed vuil richting Karen en tomquote:
Alle tekenen waren er wel naar dat Ashley gelijk had in deze. Ik geloof dat wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:59 schreef marky het volgende:
[..]
Er is wel een kanttekening want het hele gebeuren is een aanname van Ashley. Ik ben er helemaal voor om Ariana aan te pakken maar doe het wel als je het zeker weet.
en moest haar bodyguard mee ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:58 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoeveel heeft die miljonair van een man van d'r betaald aan RTL om haar zo lang mogelijk in het huis te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |