Ookquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh Sally youquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:58 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Nou, kom maar lekker, dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potver. Jij weer.quote:
quote:
Volgende keer beter!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Potver. Jij weer.
ik had de Lapo willen hebbenn.
Met:
[..]
Ja tut, dit doe je elke keerquote:
Moet je maar opschietenquote:
Nee, jij gooit steeds snel een topic dicht, laatst ook al voor mn neus.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je maar opschieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:09 schreef Sally het volgende:
Nou zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disclaimer ook gelezen?quote:
Ja maar toch!quote:
Ja maar, ja maar... is toch niet leuk om elke keer een topic voor je neus weggekaapt te zien wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... is toch niet leuk om elke keer een topic voor je neus weggekaapt te zien worden
en die van mij had Steamy windows geheten![]()
![]()
en... elke-keer-weer...?!
Het is verdorieZEGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Daar heeft het iig nut om wel of niet een topic te kapenquote:
Daar praten we hier niet over!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar heeft het iig nut om wel of niet een topic te kapen
Oh F**k you.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar praten we hier niet over!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja, zegter es wat van, tegen je 'mattie' ?!quote:
Okee.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, zegter es wat van, tegen je 'mattie' ?!
Mag je Stig nu ook op z'n billen tikken?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:55 schreef Sally het volgende:
Het vorige topic eindigde nog wel zo... ehm... pittig en heet![]()
Die kans hoop ik wel nog steeds te krijgen, ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mag je Stig nu ook op z'n billen tikken?
Heeft hij wel verdiend.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Die kans hoop ik wel nog steeds te krijgen, ja.
Smurfje Amy!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Gewoon doen! Moet hij maar niet lapo jagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 02-02-2024 23:09:10 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Smurfje Amy! :quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Gewoon doen! Moet hij maar niet lapo jagen
Hey Lord!quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:58 schreef Sally het volgende:
@:TheStigsDutchCousin .................?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Deja vuquote:
Ja, een glitch in de Matrix.quote:
Pfff. Die zegt zoveelquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij moet even normaal doen. Moest ik van @:Sally zeggen.
Woei, mag ik zo ook een pilletje kiezen?quote:
Jij wel. Smurfblauw?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Woei, mag ik zo ook een pilletje kiezen?
Ja maar, ja maar...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff. Die zegt zoveelSally
Sally wil je alleen maar op de kont slaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff. Die zegt zoveelSally
Maar van mij nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
slechts een kusje.
Van @:Lordofleaves mocht ik je een pak op je billen geven...
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
slechts een kusje.
Van @:Lordofleaves mocht ik je een pak op je billen geven...
Zuinig op je billen?quote:
Ik moet er nog lang mee door!quote:
@Sally is vast wel lief voor je.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet er nog lang mee door!
Oeh, je wil het niet weten. Denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Sally is vast wel lief voor je.
Tsk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Sally echt fun size is, dan hou ik haar wel onder de duim
Nou laat horen!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsk.
En wat is voor jou "fun size" dan?
Zelf heb ik ook nog wel ideeën daarover![]()
Slik jij die dan ook?quote:
Sow.quote:
Whehehe, nog niet.quote:
Jij eerstquote:
Voor mij is iedereen kleiner dan ik wel fun sizequote:
30 cm toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsk.
En wat is voor jou "fun size" dan?
Zelf heb ik ook nog wel ideeën daarover![]()
Ok, goed om te wetenquote:
Zeker geen glitch in de Matrix.quote:
Fun & practical!quote:
Too easy mister.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor mij is iedereen kleiner dan ik wel fun size
Laatst al besproken, da's wel erg groot... (of was het in KPDquote:
Jij wil gewoon fun & practicalquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Too easy mister.![]()
![]()
Zo gemakkelijk kom je er niet van af![]()
Practical zou ik 30+ cm niet noemenquote:
Nice and deep.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Practical zou ik 30+ cm niet noemen
15 dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Laatst al besproken, da's wel erg groot... (of was het in KPD)
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Practical zou ik 30+ cm niet noemen
Cijfers wil ik horen. Keiharde cijfers.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil gewoon fun & practical
Ben je aan het deepthroaten, is het nog steeds just the tipquote:
Idd zeker in de richting!quote:
Kan je onderhand mee degenslikkenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je aan het deepthroaten, is het nog steeds just the tip
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je aan het deepthroaten, is het nog steeds just the tip
quote:
Nee, dat stel ik me zo voorquote:
Nou wel meer dan datquote:
Uh huhquote:
Dan zit ik goed.quote:
Staan ook?quote:
Leuke circusact welquote:
Ja, dat klopt wel.quote:
Ehm, voor de man he. En dan specifiek *niet* de lichaamslengtequote:
Hihi kloptquote:
Ja ja, sizequeenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, voor de man he. En dan specifiek *niet* de lichaamslengte
Oh, we hadden het over totale lichaamslengte?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, voor de man he. En dan specifiek *niet* de lichaamslengte
Dan zit ik wel wat hogerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, we hadden het over totale lichaamslengte?
Nu ja, wie zei dat ik ook echt de 15 cm van Lord in gedachten had....? En/of meer/minderquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hihi klopt
[..]
Ja ja, sizequeen
Neen, wel wat Fun Size betreft die Stiggy voor mij in gedachten had.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, we hadden het over totale lichaamslengte?
Zet die 15 cm maar uit je hoofd dan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, wie zei dat ik ook echt de 15 cm van Lord in gedachten had....? En/of meer/minder
Ohhh.. de hoogte van een klapstoel dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Neen, wel wat Fun Size betreft die Stiggy voor mij in gedachten had.
Want dat haalt Stiggy niet?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zet die 15 cm maar uit je hoofd dan.
Huishoudtrapje?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Neen, wel wat Fun Size betreft die Stiggy voor mij in gedachten had.
*sighquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ohhh.. de hoogte van een klapstoel dus.
Ik wel ja. Mits ik echt vrolijk ben.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Want dat haalt Stiggy niet?
En jij wel, zei je net?
Oh heet dat tegenwoordig zo?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik wel ja. Mits ik echt vrolijk ben.
Ben netjes opgevoed.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh heet dat tegenwoordig zo?
Ik ook welquote:
Gelukkig maar.quote:
Maar volgens mij houdt Sally niet van netjes...quote:
Wel van een nette 15 cm.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar volgens mij houdt Sally niet van netjes...
Mag wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar volgens mij houdt Sally niet van netjes...
Stig houdt de boot af.quote:
En ik heb niet eens een boot!quote:
Dan gaat het over.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik heb niet eens een boot!
What else is new.....?!?!11!!quote:
Gelukkig sta ik op jouw tikkie lijstje.quote:
Wel een motorquote:
Jij blijft maar niet-bestaande adressen DM'en!quote:
Tikkie lijstje?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik op jouw tikkie lijstje.
De rode billen lijst.quote:
Ja, en gij dacht dattie daarmee naor mien kwam?quote:
Oeh, zow jaquote:
Hij kan niet op de motor terug?!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, en gij dacht dattie daarmee naor mien kwam?
Ik hou mijn pak aan, hoor ik al.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hij kan niet op de motor terug?!![]()
Ik alleen mijn Kevlar vest.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou mijn pak aan, hoor ik al.
Oeh, jij ook motor?!quote:
Nee, heb wel een antieke Nazi fiets.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, heb wel een antieke Nazi fiets.![]()
Niet heel vreemd in die contreienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, heb wel een antieke Nazi fiets.![]()
Ach, dat is toch ook hip?quote:
Nog echt ook!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet heel vreemd in die contreien
Have fun met je sizequeenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nog echt ook!
Ik ga ervandoor voor vanavond. Vermaak jullie nog maar even! Tjeu!
quote:
Mogguhquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
Goedemorgen allemaal!
Lenny is blij met iedere cm.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Mogguh
De reputatie van Lenny, sorry
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lenny is blij met iedere cm.
Oh vast.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij weet het allemaal te verVULLEN, toch?
Bro!quote:
Nog tetten gezien vandaag?quote:
Vastquote:
Waarom zou ik tieten hebben gezien. Al helemaal op dit tijdstip.quote:
Kan toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom zou ik tieten hebben gezien. Al helemaal op dit tijdstip.
Of doelde je op mn eigen tieten?
Kanquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan
Als het mn eigen tieten zijn die je bedoelde: JA! Gezien!
quote:
Echt welquote:
Ahwquote:
Ja, kut eh?quote:
Ahw x2quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, kut eh?
Ook geen kut btw.
Even in KPD kijken?quote:
Wiens kut kan ik daar bewonderen dan?quote:
Oh je wil een bekende kut?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wiens kut kan ik daar bewonderen dan?![]()
Kleine moeite toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh je wil een bekende kut?
Nou...quote:
Teleurstellende avond zo.quote:
Ja, beetje welquote:
Lord wel, blijkbaar.quote:
Bondage!quote:
Wilde eigenlijk reageren met 'smikkel smikkel'quote:
Ah ja, dat kwam ernaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk reageren met 'smikkel smikkel'
Was te verwachtenquote:
Scherpquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje ingewikkeld voorspel maar daarna
Ik doe niet moeilijk. Ben al op leeftijd.quote:
Goedemorgen allemaal!quote:
LoLkequote:
Ook weer op?quote:
Ja. En ik ook!quote:
Meteen weer de vieze praatjes eh?quote:
Uiteraardquote:Op zondag 4 februari 2024 10:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meteen weer de vieze praatjes eh?
Sallykequote:Op zondag 4 februari 2024 10:55 schreef Sally het volgende:
Mog*kuchekuche*guh....
Nog niet over, de hoest.
Dank...quote:Op zondag 4 februari 2024 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Sallyke O*
Beterschap
* TheStigsDutchCousin Sally een hele warme knuffel geeftquote:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 4 februari 2024 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Sally een hele warme knuffel geeft
Ik heb mijn helm opquote:Op zondag 4 februari 2024 12:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar kom maar niet te dicht bij.. straks steek ik je aan![]()
![]()
Lol.quote:
Dat word Vaporub op je borsten smeren.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:55 schreef Sally het volgende:
Mog*kuchekuche*guh....
Nog niet over, de hoest.
* TheStigsDutchCousin wrijft zich in de handenquote:Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat word Vaporub op je borsten smeren.
Onder mn voetjesquote:Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat word Vaporub op je borsten smeren.
Verrassend.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin wrijft zich in de handen
quote:
Dat werkt niet.quote:
Heus wel.quote:
Bij mij werkte het sowieso niet, maar goed.quote:
Ook via daar komt het in de bloedbaan en helpt het de luchtwegen openen.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bij mij werkte het sowieso niet, maar goed.
Waarom werkt dat wel dan?
Hmmm... okee. Bijzonder wel.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook via daar komt het in de bloedbaan en helpt het de luchtwegen openen.
Ik kan niet tegen de sterke menthol in die rubs.
Ik rub zonder mentholquote:Op zondag 4 februari 2024 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook via daar komt het in de bloedbaan en helpt het de luchtwegen openen.
Ik kan niet tegen de sterke menthol in die rubs.
Maar dan is de vraag.......quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat ookquote:
Gelukkig kun je het aan.quote:
Sally rubben is wel een doel jaquote:
Ah, ik had bij Sally en smooth een ander beeld. Maar mijn zegen heb je.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally rubben is wel een doel ja
Ohw, Sally is smooth en zo?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, ik had bij Sally en smooth een ander beeld. Maar mijn zegen heb je.
Denk er maar es over na.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw, Sally is smooth en zo?
Ja ja, ik tikte te snelquote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, ik tikte te snel
quote:Op zondag 4 februari 2024 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, ik tikte te snel
Oeiii... weer de zweep!quote:
Smooth, toch?quote:
Smooth en strak nog wel.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Smooth, toch?
Krijg je een lekker strak huidje van.....
Nee meer dit:quote:Op zondag 4 februari 2024 15:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Smooth, toch?
Krijg je een lekker strak huidje van.....
quote:Op zondag 4 februari 2024 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee meer dit:
[ afbeelding ]
Ja, dit vind jij weer leuk eh?quote:
Kleine boeitjes!quote:
Lekker genoeg!quote:
Oef...quote:
Die kan ook wel een tikje gebruiken.quote:
Nogal jaquote:Op zondag 4 februari 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die kan ook wel een tikje gebruiken.
quote:Op zondag 4 februari 2024 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien mag het van @:Sally .
Zou toch wel geil zijn.quote:
Dat wel jaquote:
Ook nog even stiekem in die billetjes knijpen.quote:
Ik hou de helm wel op dan!quote:Op zondag 4 februari 2024 19:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook nog even stiekem in die billetjes knijpen.
De rest niet?quote:Op zondag 4 februari 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou de helm wel op dan!
Dat overleef ik welquote:
Dan heb ik niks om mij achter te verbergen.quote:
Ik ben breed genoegquote:Op zondag 4 februari 2024 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan heb ik niks om mij achter te verbergen.
Hmmm.... kan nog altijd een masker opdoen.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben breed genoeg
Niet dik!
Heb een reservehelmquote:Op zondag 4 februari 2024 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm.... kan nog altijd een masker opdoen.
Ik help graag!quote:
Ik merk het. Erg aardig!quote:
Er zit een glimlach achter de helmquote:
En een twinkeling in haar ogen.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit een glimlach achter de helm
Háár ogen nog wel....?quote:Op zondag 4 februari 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En een twinkeling in haar ogen.
Shit ze leest mee!quote:
Duh. Had je de Likes nog niet gemerkt danquote:
Dacht dat die van Lord warenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Duh. Had je de Likes nog niet gemerkt dan
FEI: dit zijn niet míjn billen. Al zijn ze wel mighty finequote:
Deceptie ditquote:Op zondag 4 februari 2024 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]
FEI: dit zijn niet míjn billen. Al zijn ze wel mighty fine
Goed puntquote:Op zondag 4 februari 2024 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Dacht jij van wel dan?
En dat @:LordofLeaves ze even hier postte zonder mijn toestemming...?
Sallykequote:
Ik ben een romanticus.quote:
Dit topic kon wel een goede set billen gebruiken.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]
FEI: dit zijn niet míjn billen. Al zijn ze wel mighty fine
Nee, zoiets zou ik niet durven.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Dacht jij van wel dan?
En dat @:LordofLeaves ze even hier postte zonder mijn toestemming...?
Goede billen.quote:
LoLkequote:Op maandag 5 februari 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ben een romanticus.
[..]
Dit topic kon wel een goede set billen gebruiken.
[..]
Nee, zoiets zou ik niet durven.
Goedemorgen allemaal!
Stig de tettenliefhebber!quote:
Zo'n beetje elke man is datquote:
Lijkt mij toch wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke man is dat
Net als schone was.quote:
Goed dat je het zegt, ik moet nog een was draaienquote:
Whehe, graag gedaan.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet nog een was draaien
Hier ook!quote:
Hier niet.quote:
I knowquote:Op maandag 5 februari 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier niet.![]()
Fappen telt niet eh!
Lucky bastard.quote:
Ja, jij wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar op tijd naar bed vanavond
Ja, voel me niet heel lekker. Sickly Stigquote:
Ziek geworden of mentaal ziek gebleven?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, voel me niet heel lekker. Sickly Stig
Mogguh Stigs, @Sally en de rest van de sc!quote:
Beterschap!!quote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, voel me niet heel lekker. Sickly Stig
Zou hij al dood zijn?quote:
quote:
Gebruik je de Vaporub wel?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:24 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Oh neeeeeee!!!![]()
Ik leef nog, trouwens. Vraag niet hoe, want hoest af en toe de longen en de lucht uit mn lijf, maar....
Dus mss valt het nog mee?
NU ja, Vaporub was wat heftig, weet je nog?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gebruik je de Vaporub wel?Anders loop je volgende week nog te kuchen.
Stigs zal wel weer teveel uitlaatgassen hebben ingeademd. ;0
Je smeerde het toch onder je voeten?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:31 schreef Sally het volgende:
[..]
NU ja, Vaporub was wat heftig, weet je nog?![]()
Ik heb wel wat in de diffuser zitten aan slijmoplossende etherische olien, maar dan begin ik eigenlijk toch nog extra te hoesten (wat een teken is uiteraard dat het werkt).
Maar ook verrekte veel pijn aan de keel. Dus ik probeer met slokjes koud water, en versegember-/tijmthee mn keel te smeren en weerstand te verhogen
Geen Vaporub in huis.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je smeerde het toch onder je voeten?Dan moet het toch ook werken?
Met die oliën ben ik niet bekend. Ik neem zelden medicijnen. Vind spiritual healing belangrijker.
Zo is dat. Als het werkt, dan werkt het.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen Vaporub in huis.
En ik neem nu toch graag een paracetamolletje. Zowel voor de hoofdpijn als de keelpijn redelijk effectief.
Wat betreft EO: het mag niet eens (meer) als claim gemaakt worden dat het wat voor de gezondheid doet. Het is "immers niet via wetenschappelijk onderzoek bewezen"......................... Net zoals homeopathie geen claim meer mag doen.
Nou ja, maakt niet uit. Als het mij helpt zal het me worst wezen(pun intended)
Stig is hierquote:
Wat had je dan? Aids?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig is hier
En hij voelt zich al veel beter
Gastquote:
Valt te doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gast
Nee, beginnend griepje en verkoudheid
Zeker wel, voel me al veel beterquote:
@Sally wil je geheim vast weten. Die hoest al een week ofzo.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel, voel me al veel beter
Keeltje doorsmerenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Sally wil je geheim vast weten. Die hoest al een week ofzo.
Wacht maar af, @TheStigsDutchCousin ... als het zo verloopt als bij mij..........................quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Sally wil je geheim vast weten. Die hoest al een week ofzo.
Whehehe, heel smooth.quote:
Ik wacht het nog even afquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht maar af, @:TheStigsDutchCousin ... als het zo verloopt als bij mij..........................
Dan start het bij jou vandaag pas
Ai, duidelijke gevalletje van aids.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht maar af, @:TheStigsDutchCousin ... als het zo verloopt als bij mij..........................
Dan start het bij jou vandaag pas
Lordquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, duidelijke gevalletje van aids.
Sneu voor je, Stig!
Stig is een medisch mirakel inmiddelsquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, duidelijke gevalletje van aids.
Sneu voor je, Stig!
Hopelijk zonder hiv/ aids.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig is een medisch mirakel inmiddels
Nee, dat heb ik gelukkig niet.quote:
Vind je? Lenny en ik hebben wekelijk aids en we leven ook nog.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Lord![]()
Wat is dit nou weer voor een ****opmerking...? Sorry, net als met k*nker vindt ik dit niet geheel kunnen hoor
Wel handig. Ben er best jaloers op.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig is een medisch mirakel inmiddels
Wait what?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind je? Lenny en ik hebben wekelijk aids en we leven ook nog.Met kanker spot ik niet.
[..]
Wel handig. Ben er best jaloers op.
Ja, dit is ook nieuws voor mij?quote:
Ja, iedere kwaal is aids, cholera, lepra, schurft enz.quote:
Gast, ik schrok al!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, iedere kwaal is aids, cholera, lepra, schurft enz.
Galgenhumor! Je moet er tegen kunnen eh.quote:
Ja, duurde even eer ik het doorhadquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Galgenhumor! Je moet er tegen kunnen eh.
De beste kwartjes vallen jaren later.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, duurde even eer ik het doorhad
Ja, zeker omdat we ze niet meer hebben!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De beste kwartjes vallen jaren later.
Sallykequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |