Ookquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh Sally youquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:58 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Nou, kom maar lekker, dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potver. Jij weer.quote:
quote:
Volgende keer beter!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Potver. Jij weer.
ik had de Lapo willen hebbenn.
Met:
[..]
Ja tut, dit doe je elke keerquote:
Moet je maar opschietenquote:
Nee, jij gooit steeds snel een topic dicht, laatst ook al voor mn neus.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je maar opschieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:09 schreef Sally het volgende:
Nou zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disclaimer ook gelezen?quote:
Ja maar toch!quote:
Ja maar, ja maar... is toch niet leuk om elke keer een topic voor je neus weggekaapt te zien wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... is toch niet leuk om elke keer een topic voor je neus weggekaapt te zien worden
en die van mij had Steamy windows geheten![]()
![]()
en... elke-keer-weer...?!
Het is verdorieZEGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Daar heeft het iig nut om wel of niet een topic te kapenquote:
Daar praten we hier niet over!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar heeft het iig nut om wel of niet een topic te kapen
Oh F**k you.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar praten we hier niet over!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja, zegter es wat van, tegen je 'mattie' ?!quote:
Okee.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, zegter es wat van, tegen je 'mattie' ?!
Mag je Stig nu ook op z'n billen tikken?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:55 schreef Sally het volgende:
Het vorige topic eindigde nog wel zo... ehm... pittig en heet![]()
Die kans hoop ik wel nog steeds te krijgen, ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mag je Stig nu ook op z'n billen tikken?
Heeft hij wel verdiend.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Die kans hoop ik wel nog steeds te krijgen, ja.
Smurfje Amy!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Gewoon doen! Moet hij maar niet lapo jagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 02-02-2024 23:09:10 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Smurfje Amy! :quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Gewoon doen! Moet hij maar niet lapo jagen
Hey Lord!quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:58 schreef Sally het volgende:
@:TheStigsDutchCousin .................?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja, een glitch in de Matrix.quote:
Pfff. Die zegt zoveelquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij moet even normaal doen. Moest ik van @:Sally zeggen.
Woei, mag ik zo ook een pilletje kiezen?quote:
Jij wel. Smurfblauw?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Woei, mag ik zo ook een pilletje kiezen?
Ja maar, ja maar...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff. Die zegt zoveelSally
Sally wil je alleen maar op de kont slaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff. Die zegt zoveelSally
Maar van mij nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
slechts een kusje.
Van @:Lordofleaves mocht ik je een pak op je billen geven...
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
slechts een kusje.
Van @:Lordofleaves mocht ik je een pak op je billen geven...
Zuinig op je billen?quote:
Ik moet er nog lang mee door!quote:
@Sally is vast wel lief voor je.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet er nog lang mee door!
Oeh, je wil het niet weten. Denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Sally is vast wel lief voor je.
Tsk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Sally echt fun size is, dan hou ik haar wel onder de duim
Nou laat horen!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsk.
En wat is voor jou "fun size" dan?
Zelf heb ik ook nog wel ideeën daarover![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |