Ik ben tegen de Japanse duizendknoop.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vertrouw Aziaten sowieso niet.
moet er niet aan denken dat iran dat toernooi gaat winnen....quote:Jahanbakhsh heeft stalen zenuwen en schiet Ueda en Japan naar huis
14.35,
Vandaag
1 Reacties
Alireza Jahanbakhsh heeft Iran zaterdag in de 96ste minuut naar de halve finale van de Azië Cup geschoten. Dat betekent dat Japan is uitgeschakeld en Ayase Ueda kan terugkeren naar Feyenoord.
Hahaha dan ken jij die vrouwen niet! Geweldige krengen die weten wat ze willen zijn datquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tegen mannen vast wel, ja.
In Nederland ken ik ze ook als hardwerkend en tegen hun eigen politici. Maar tegen vrouwen blijven het klootzakken en denken ze zoals de mensen in hun eigen land en zijn ze alles behalve modern.![]()
Maar dat hebben zoveel landen die niet in Europa liggen. Niks verrassends.
Hoezo niet? Jahanbakhsh terug in vorm en met een mentale boost.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
moet er niet aan denken dat iran dat toernooi gaat winnen....
je kent de politieke situatie van iran niet....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jahanbakhsh terug in vorm en met een mentale boost.
Nou, dan hoop je toch dat ze winnen, of niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je kent de politieke situatie van iran niet....
waarschijnlijk worden ze gemarteld als ze niet winnen
Neequote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, dan hoop je toch dat ze winnen, of niet?
Hetzelfde temperament dus als de mannen. Je moet er maar van houden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hahaha dan ken jij die vrouwen niet! Geweldige krengen die weten wat ze willen zijn dat
Dat je überhaupt denkt. Ooit overwogen om niet te denken ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
moet er niet aan denken dat iran dat toernooi gaat winnen....
denken is een ruim begripquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt denkt. Ooit overwogen om niet te denken ?
Ik vraag dit namens een hoofdletter, met verstand van zaken bovendien. Indien het u niet ontgrieft.
klaasgodquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
denken is een ruim begrip
ik ben goed in conceptioneel denken
dat is voor weinig mensen weggelegd zeggen ze
mensen die sonceptueel denkers denken anders.
het grootste deel van de mensen denkt vooral met de linker hersenhelft, conceptuele denkers denken vooral met hun rechter hersenhelft.
Dat lveroorzaak een andere denkwijze en leerstijl op. Ik kan data op een andere manier verwerken dan de meeste mensen
de data waar jij van de war raakt dat is voor mij data als een abctje
ik hoop dat je allemaal gaat begrijpen
mocht je vragen hebben dan hoor ik dat graag van je
HARVARDEDquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
denken is een ruim begrip
ik ben goed in conceptioneel denken
dat is voor weinig mensen weggelegd zeggen ze
mensen die sonceptueel denkers denken anders.
het grootste deel van de mensen denkt vooral met de linker hersenhelft, conceptuele denkers denken vooral met hun rechter hersenhelft.
Dat lveroorzaak een andere denkwijze en leerstijl op. Ik kan data op een andere manier verwerken dan de meeste mensen
de data waar jij van de war raakt dat is voor mij data als een abctje
ik hoop dat je allemaal gaat begrijpen
mocht je vragen hebben dan hoor ik dat graag van je
Hehlolwat?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hup Alireza. Iran is een sympathieker land
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klaas vs. Tong
1-0
Tong kan maar beter met pensioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |