Nee, ik had het als whissfull thinking in de COS getypt en dat is als waarheid aangenomen en in de SV terecht gekomenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
streamverslagen met verzonnen verhalen?
ahhh okequote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, ik had het als whissfull thinking in de COS getypt en dat is als waarheid aangenomen en in de SV terecht gekomen
Weet het niet, het is dat ik niet echt een favo heb maar zou het niet leuk vinden als zo iemand als Ariana diegene eruit weet te schoppen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:36 schreef Snoozey het volgende:
arian graag nog minstens een maand. genottv!
Het schijnt dat ze andere pruik heeft.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:45 schreef Ireth het volgende:
Heej Arie nu een witte bever? Eerst had ze toch een zwarte??
Vindt het wel geinig.....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb het ook maar ff bij de streamverslagen gezet![]()
En terecht.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor straf mag jij na Tom op dat crosfittding
Ow dan zit er nog Tom-zweet op!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor straf mag jij na Tom op dat crosfittding
nou als een dorian, danny of nog iemand weggaat, waar ik niks aan misquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het niet, het is dat ik niet echt een favo heb maar zou het niet leuk vinden als zo iemand als Ariana diegene eruit weet te schoppen.
Heb echt een eng gevoel bij Ariana en zou haar niet in mijn leven willen hebben.
Ben bijna zeker dat dylano heel goed bij Jimmy zou kunnen horen.....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Echt dilano zit echt aan jimmy vast geplakt. Heeft ook niet gesport vanwege zijn schouder. Is gelul hij kan toch gewoon fietsen of lopen
Horen ze het wel daar .quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zonder pin.
Straks gaat er 1000 euro van de pot.
Nee is gewoon dezelfde alleen Al behoorlijk uitgedundquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze andere pruik heeft.
De rest ligt in de groene kamerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee is gewoon dezelfde alleen Al behoorlijk uitgedund
Morgen in de live.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |