Ik denk dat Dora zaterdag weg moet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:33 schreef Snoozey het volgende:
ze mag zaterdag er evt uit. lekker nog even show voor ons
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
mag het hopen ja. nog lekker een extra week arianquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat Dora zaterdag weg moet.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten mogen in de gegeven situatie; je bent genomineerd
Ariane kan er altijd nog uitquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:34 schreef Snoozey het volgende:
[..]
mag het hopen ja. nog lekker een extra week arian
Als Arie er vrijwillig vandoor gaat zie ik Dori wel blijvenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat Dora zaterdag weg moet.
Ja maarwwquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Arie er vrijwillig vandoor gaat zie ik Dori wel blijven
...én drinkenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jullie konden eten wat jullie wilden
Hier niet
Gewoon 2quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Arie er vrijwillig vandoor gaat zie ik Dori wel blijven
Maar jij zat wel in een TOP huis met genoeg dramaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
...én drinkenMaar in zo'n huis beweeg je gewoon amper omdat je nergens naar toe gaat, hoeveel of hoe weinig je ook eet.
Is toch Tim Hof?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:36 schreef greysbones het volgende:
Wim Holtman
Die ice man
Zegt Dylano
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:37 schreef rinardo het volgende:
1500 km jeetje niet normaaal, is echt niet te doen
Is niet waar, heeft Ireth verzonnenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:37 schreef rinardo het volgende:
1500 km jeetje niet normaaal, is echt niet te doen
streamverslagen met verzonnen verhalen?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Is niet waar, heeft Ireth verzonnen
Moet een makkie zijn voor Ashleyquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:38 schreef Ireth het volgende:
"Met je bovenlip je neusgaten dicht maken.."
Kheb het ook maar ff bij de streamverslagen gezetquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Is niet waar, heeft Ireth verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |