Vind ik ook. Met alle respect, maar een iPhone van boven de 1000 euro, ik vind dat echt zonde van het geldquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:01 schreef marc0871 het volgende:
Oppo A57s 128GB
Doet wat hij moet doen; mij verbonden houden,
Met internet, voor phone, tablet en tv,
Camera,
Mail,
Een appje hier en daar,
Af en toe een belletje.
Was rond de 200. Vind ik duur zat.
Dat was ook mijn idee. Ik ga echt geen 400+ neerleggen voor een telefoon.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:01 schreef marc0871 het volgende:
Oppo A57s 128GB
Doet wat hij moet doen; mij verbonden houden,
Met internet, voor phone, tablet en tv,
Camera,
Mail,
Een appje hier en daar,
Af en toe een belletje.
Was rond de 200. Vind ik duur zat.
Hoesjes zatquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Met alle respect, maar een iPhone van boven de 1000 euro, ik vind dat echt zonde van het geldHet enige positieve is dat je er kekke hoesjes voor hebt. Dat heb je deze die ik heb niet echt .
Oh boy, hoe triest ben je dan als je dit soort filmpjes vermakelijk vind, je identiteit haalt uit het feit dat je geen iPhone hebt haalt.quote:
Aah, die had ik ook tot 2 jaar terug, de gele 'bananentelefoon'-versiequote:
Ja ja erg grappigquote:
En elk jaar de nieuwe .quote:
Nee. Over 2/3 jaar weer. Dan is het interessant om te upgraden.quote:
Waarom geen Apple?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:00 schreef Resistor het volgende:
Samsung Galaxy S10 lite.
Als ik nu een telefoon zou moeten kopen zou ik niet weten wat ik wil, ik weet alleen wat ik _niet_ wil. Geen Apple product. En geen Exynos chip, geeft mij het 'net niet' gevoel.
Mijn 12 mini heeft nog 87% batterij capaciteit. Hoop er nog 2 jaar mee te doen. Batterij vervangen kan altijd. Ik wil geen grotere telefoon eigenlijk, dus ben benieuwd wat mijn opties dan zijn. Wil eigenlijk wel iphone blijven gebruiken, ben gewend en geen poweruser.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
iPhone 12 Mini. Al bijna 3 jaar. 81% batterijcapaciteit nog. Terwijl die hele batterij al niet top is. Volgende wordt een 15 denk ik.
Ik heb de groene.quote:
Ik de Pink Gold, hier een FastSkin op het scherm en een (doorzichtige) bumper case, dus ook nog helemaal netjes.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb de groene.
En ondanks dat ik niet aan hoesjes en dergelijke doe is de mijne op een piepklein krasje in het scherm na nog helemaal goed.
Is dat wat je bij batterijgegevens ziet? In de instellingen?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:50 schreef StateOfMind het volgende:
Diagnose van de batterij geeft aan dat de capaciteit na bijna 2 jaar nu 3590 mAh is, van de oorspronkelijke 3700.
Wat 97% is.
En hij wordt veel gebruikt![]()
Instellingen, Apparaatonderhoud, Diagnoses (bijna onderaan), Diagnose Telefoon, Batterijstatus.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat wat je bij batterijgegevens ziet? In de instellingen?
Of haal je dat ergens anders vandaan?
Thnx.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Instellingen, Apparaatonderhoud, Diagnoses (bijna onderaan), Diagnose Telefoon, Batterijstatus.
De eerste was in 2014, maar ik vond het toen vooral leuk om elk jaar (of elke 2 jaar) een nieuwe telefoon te hebben. Inmiddels is die drang wat minder, maar ik vind het nog steeds wel leuk om een (relatief) nieuwe telefoon te hebben.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Zes telefoons sinds september 2013, omdat iphone zo slecht is of een andere reden?
Even gekeken, maar toch echt de 9 Pro.quote:
Idem. Hoewel de batterij nu wel gauw minder wordt (83%) en het oplaadpoortje een beetje kuren begint te krijgen.quote:
2 jaar terug was het t-mobile.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
Smeerlappen bij Odido
Ik mag verlengen en had de S24 op het oog.
Als ik via de app, of ingelogd op de website, op verlengen klik, dan zie ik dat die 51 euro per maand is (10GB data), maar dat ik 2,50 korting krijg en dus op 48,50 per maand uit kom.
Klik ik echter niet ingelogd op de website op de S24, als niet-klant zeg maar, dan is ie opeens 46 euro.
In beide gevallen de 128GB versie.
De 256GB versie is iets van eenmalig 52 euro bijbetalen.
2 Jaar terug kon ik zonder bijbetalen de gloednieuwe S22 256GB nemen voor 45 per maand.
Maandag maar eens even bellen.
Hier net zo. Batterij 80%. Het oplaadpoortje heb ik met een saté prikker schoon kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idem. Hoewel de batterij nu wel gauw minder wordt (83%) en het oplaadpoortje een beetje kuren begint te krijgen.
Dat zijn fijne telefoons.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik was heel tevreden met mijn Samsung Galaxy A52 (want nog een hoofdtelefoonaansluiting), alleen heeft die in oktober besloten compleet naar de verdoemenis te gaan.
Dus nu heb ik een Samsung Galaxy A54 en die houd ik waarschijnlijk ook tot hij deaud gaat, want de opvolgers kunnen vaak niet zoveel meer dan het huidige model.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |