Geen idee of deze beste jongen ook wel eens op een fiets zit, maar het valt te proberenquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Jumbo deze Lars Heggen nu moet vastleggen en de nieuwe Cipollini gevonden is?
Iemand zonder de PLAYER/Discovery+ gespot!quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:29 schreef DeeBee het volgende:
Kan deze man er iets van? Al is de standaard bij de NOS niet al te hoog de laatste jaren natuurlijk...
Ow die heb ik zeker, maar daar luister ik zelden naar het Nederlands commentaar als het Gouden Koppel er niet isquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iemand zonder de PLAYER/Discovery+ gespot!
Zendt Eurosport überhaupt nog darts uit ja?quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:11 schreef Chiappucci het volgende:
https://over.nos.nl/nieuw(...)mmentator-nos-sport/
Mooi nieuws.
Ik vind het Engelstalige commentaar bij Eurosport echt dramatisch. Daar herkennen ze helemaal niemand. Alleen bij Marc de Maar trek ik de grens.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ow die heb ik zeker, maar daar luister ik zelden naar het Nederlands commentaar als het Gouden Koppel er niet is
De Tour zal ongetwijfeld nog gedaan geworden door Joris en Staf.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:25 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vind het Engelstalige commentaar bij Eurosport echt dramatisch. Daar herkennen ze helemaal niemand. Alleen bij Marc de Maar trek ik de grens.
Andries bij de NOS is fantastisch nieuws. Nu hopen dat ze hem aan Boogerd koppelen en niet aan Clement en Knetemann. Dan is het einde tijdperk Sporza.
Andries + Boogerd commentaar en Kittel/Dumoulin met Herman aan de streep was perfect geweest. Helaas is Herman vertrokken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:25 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vind het Engelstalige commentaar bij Eurosport echt dramatisch. Daar herkennen ze helemaal niemand. Alleen bij Marc de Maar trek ik de grens.
Andries bij de NOS is fantastisch nieuws. Nu hopen dat ze hem aan Boogerd koppelen en niet aan Clement en Knetemann. Dan is het einde tijdperk Sporza.
Ohja door die overstap gaat ie de Tour natuurlijk ook niet meer doen. Flopshowquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Andries + Boogerd commentaar en Kittel/Dumoulin met Herman aan de streep was perfect geweest. Helaas is Herman vertrokken.
GODVERDOMME.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:11 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi nieuws.
Blythe herkent wel alles, maar die is vaak bezig met de Adam Blythe-show.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:25 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Prettig en rustgevend inderdaad, beetje zoals Karsten ook heeft. Past perfect bij slow-tv dat het wielrennen is. Is ook voldoende ingevoerd om zinnig commentaar te kunnen geven.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind 'm wel een fijne stem hebben.
Maar ja, ik vond de stem van Jan Hermsen ook wel aangenaam maar sinds jij ons op z'n stopwoordjes gewezen hebt is dat toch wat minder.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Prettig en rustgevend inderdaad, beetje zoals Karsten ook heeft. Past perfect bij slow-tv dat het wielrennen is. Is ook voldoende ingevoerd om zinnig commentaar te kunnen geven.
Des te jammerder dat hij Eurosport ontvalt.
Wie weet is het van niet beter kunnen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:09 schreef Koffieplanter het volgende:
We noteren een vlucht met Tejada, Contreras, Sevilla, Jamaica, Alba, Guama, Pinzon, Van der Beken, Piccolo, Santos, Guavita, Hugo Rodriguez. Movistar heeft een vlucht met alle grote blokken de ruimte gegeven, classic.
quote:
https://www.sport.es/bici(...)r-no-vale-para-nada/quote:Ik ging naar Colombia en werkte aan een project in Boyacà. Ik was de ontdekker van Nairo Quintana op 18-jarige leeftijd in 2008. De gegevens die Nairo mij op die leeftijd gaf in de stresstest waren dezelfde als Botero, die op 16-jarige leeftijd wereldkampioen werd. Hij had betere gegevens dan Valverde of Roberto Heras... Sterker nog, ik heb Nairo's contract met Movistar getekend. Hij was 21 jaar oud en ik zei hem dat hij de Angelsaksische teams moest vergeten. Na Nairo viel Miguel Ángel López, die de Tour del Porvenir won, in mijn handen. Ik heb nog met zijn schoonvader gekoerst. We hadden een goede relatie en hij stelde voor dat ik een plek voor hem zou zoeken om in Europa te racen. Ik werd zijn vertegenwoordiger.
Vertegenwoordigers verdienen veel geld.
Het hangt af van het contract van de fietser. Miguel Ángel ging voor 50% mee met zijn schoonvader en ik hield 3% over van de tachtigduizend euro die ze hem konden betalen, een schijntje. Toen hij een goed contract tekende, veranderde hij van vertegenwoordiger.
Robbie McEwen vind ik nog wel leuk af en toe, maar er zit ook een hoop bagger bij de Engelsen jaquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:25 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Talentje om in de gaten te houden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Sevilla, 47, 3e. In een profrace.
Jeetje, een NOS-website over de NOS.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:11 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |