Zo misselijk van haar om privé dingen erbij te halen. Snap die karen ook niet dat ze daar jiets van zegtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana fluisterend : 'Danny zei gister aan tafel. Ze hebben allemaal op jou gestemd. Alleen op _jou_/
Karen : Dat is niet schoon dat hij dat zegt.
Karen : Want dat is niet zo..
Ariana : Maar hij zegt van wel.
Karen : Laat je de kop niet zot maken.
Ariana : Ik zeg toch ook niet tegen hem, jouw eigen partner is niet ok dat jij hier zit, en toch ga je. Dat is pas egoistisch, dat zeg ik toch ook niet. Ik ben niet zo, maar dat kan ik toch ook zeggen.
Ariana : Hoe kan je hier dan happy zijn, als je partner daar niet achter staat.
Thnx... ik dacht dat BB zei dat ze daar s'avonds de uitslag over zouden horen... vaag weer..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:27 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Niks erover gezien op de streams of gelezen hier, dus denk het niet.
Gingen ze zelf ook vanuit. Paar keer gehoord dat ze ook dachten nog wat te horen. Maar volgens mij niks bekend gemaaktquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx... ik dacht dat BB zei dat ze daar s'avonds de uitslag over zouden horen... vaag weer..
Oké wordt vervolgd..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:30 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Gingen ze zelf ook vanuit. Paar keer gehoord dat ze ook dachten nog wat te horen. Maar volgens mij niks bekend gemaakt
Zo irritant dat gefluister..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano trek een hemdje aan aub. Ronahi weer zacht kletsen
Tom heeft nooit ingestemd met dat bondje hij zei ik wil geen bondje maar dat wilden die andere niet horen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:23 schreef marky het volgende:
[..]
Het was al klaar na vorige week waar Tom Lenie liet vallen. De beslissende stem was nu van Randy die in een duo zit met Ariana die heel graag Jimmy wilde. Tom had een stem uit kunnen brengen op Ty en Doriana omdat Rohani dat wel aan Doriana gunde. Tom had gewoon vorige week al kunnen zeggen tegen Ty en Lenie dat het bondje dat ze hadden voorbij was. Hij heeft er nog even handig gebruik van gemaakt om vorige week een vrijstelling van Ty en Lenie te krijgen.
Klopt dat Ty niet weet hoe het precies werkt maar hij is behoorlijk opmerkzaam en met Doriana die een fan is van het programma kan het hun nog ver brengen.
Gaat BB zaterdag bekend maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Hebben ze gisteren btw nog een beloning of jackpot aftrek gekregen voor die grondwettoestanden?
Ronahi.quote:
Doriana alleen, zonder de mannenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Al die mannen lopen buiten. Het valt mij al een tijdje op dat de mannen veel samen zijn los van de vrouwen.
Is nooit eerder zo geweest in een BB editie dacht ik.
Jimmy heeft de zomer in het hoofdquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Doriana alleen, zonder de mannen
[ afbeelding ]
Net of ze gelucht worden in de Bijlmerbajesquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:31 schreef Ireth het volgende:
Zijn ze aan het oefenen voor de Avond 4 daagse??
Dat doet ze goed. Ashley schijt penen voor haar. Toen ze hun nominatie besprak bestempelde ze hun als slim. Ze gaan het spel spelen zeggen ze. Van mij mag voor het spel deze combi nog even in stand blijven.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zal best maar ze laat haar persoonlijkheid niet zien. Maakt geen keuze. Stopt haar boosheid weg.
Je ziet haar niet echt. Maakt zich onzichtbaar.
Geen zeepje laten vallen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net of ze gelucht worden in de Bijlmerbajes
Ze lopen elkaar in de weg .. zo weinig ruimte hebben ze daar...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net of ze gelucht worden in de Bijlmerbajes
Kijk er naar uitquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:39 schreef Verida het volgende:
Het zou wel wat spektakel opleveren als na zaterdag de duo's weer helemaal door elkaar gegooid gaan worden
Ik heb hetzelfde, kan haar niet horen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
Gek he dat je eerst iemand wel sympathiek kan vinden en er nu zo een afkeer van kan hebben. Die ronahi kan ik echt niet luchten met dat kwaadspreken en roddelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |