Zo uit mijn hoofd wat oude BTR's ofzo. BTR-80 gok ik, ik kan het mis hebben. En voor de rest idd wat soviet spul. Niets schokkends.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik benieuwd wat dat is. Op wat igla's en grads na heeft Ecuador niet veel spul meer uit de USSR.
Dat was natuurlijk wél schokkend voor de ruski's. Zo hadden ze vandaag een treinlading vol Oekrainsche uniformen onderschept uit China. Natuurlijk niet door de CCP verzonden maar toch.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
* Ulx mompelt iets over Global South dat aan de kant van de Russen zou staan....
Fijn dat die dikke knol op zijn plek is gezet.quote:
Feit blijft gewoon dat Orban een marionet van Putin is.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Fijn dat die dikke knol op zijn plek is gezet.
Oeh, een naamsverbastering.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Fijn dat die dikke knol op zijn plek is gezet.
Nee dan zou het Knolban zijn.quote:
Knorbanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dan zou het Knolban zijn.
quote:
En het betekend het einde van Rusland. Dat is helemaal niet niks.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Bijna 2 jaar oorlog al..net even zitten lezen (op de wikipedia pagina uit de OP) wat de demografische gevolgen zijn van deze oorlog voor met name Oekraïne. Dat is niet niks zeg..
Volgens mij is het idee dat het geld niet naar het leger gaat maar voor civiele doeleinden is bestemd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:02 schreef sturmpie het volgende:
nu kan Oekraine weer verder spelen met ¤50 miljard
ik wens ze veel succes
hopelijk lukt 't de vijand terug te drijven
maar wat 'n zootje
'n heel gebied onder water gelopen
'n kerncentrale in handen van de vijand, dat gun je je ergste vijand niet
17 miljard een gift, 33 miljard zijn leningen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:26 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat het geld niet naar het leger gaat maar voor civiele doeleinden is bestemd.
Voor de rest hoor ik ook veel signalen dat het meeste geld weer terugbetaald moet worden en dat veel Europese landen ook een beroep doen op het fonds voor het financieren van opvang voor de Oekraiense vluchtelingen. Dusja, dan gaat het heel hard.
Wat obese.com en Hersh allemaal uitkramen past beter in bnw.quote:
Kim Dotcomquote:
Uiteindelijk gaat dit natuurlijk wel gebeuren als de VS er klaar mee is.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat dit natuurlijk wel gebeuren als de VS er klaar mee is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |