In een bedrijfstak waarin het 7 maanden per jaar erg druk isquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:04 schreef Sally het volgende:
Ow, dat is wel veel dan....! Waar werk je in hemelsnaam?
Met of zonder bouwtekening?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:16 schreef PirE het volgende:
Onverwachte verrassing dat er gewoon een grote W14 uitkomt van Lego.
Je krijgt er een gratis vuilnisemmer bijquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met of zonder bouwtekening?
Die kan je via Aston Martin ontvangen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met of zonder bouwtekening?
Ik koop ze allemaalquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
Dan liever de MP4/4 met Senna:
https://www.lego.com/nl-n(...)4-ayrton-senna-10330
2 video's incomingquote:
Verstappenshaggers?quote:
Toch benieuwd hoe dat gaat dit seizoen met die wisselingen na het seizoen. Zeker met de Britse en Italiaanse media die vast gaan stoken, helemaal als RB weer te sterk blijkt en de focus vooral gaat naar 2025quote:
Je kunt er vanuit gaan dat er bij Merc en Ferrari dit jaar eilandjes gaan ontstaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch benieuwd hoe dat gaat dit seizoen met die wisselingen na het seizoen. Zeker met de Britse en Italiaanse media die vast gaan stoken, helemaal als RB weer te sterk blijkt en de focus vooral gaat naar 2025
Lekker laten huilen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch benieuwd hoe dat gaat dit seizoen met die wisselingen na het seizoen. Zeker met de Britse en Italiaanse media die vast gaan stoken, helemaal als RB weer te sterk blijkt en de focus vooral gaat naar 2025
Sainz naast Verstappen zou wel leuk zijn. In elk geval zn beste teamgenoot ooit.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:46 schreef beantherio het volgende:
Bij RBR zou het toch ook wel rumoerig kunnen worden. Perez en Ricciardo zijn al in de running voor het zitje van 2025 en misschien dat de beschikbaarheid van Sainz nog wel wat extra druk op de ketel gaat zetten. We gaan het zien.
Er komen vaak genoeg beelden voorbij van Lewis in de sim in Brackley.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:20 schreef SiGNe het volgende:
Is er eigenlijk al beeld van Toto opgedoken?
Kan me voorstellen dat die er niet vrolijk van wordt.
ik kan me ook voorstellen dat George nu eindelijk meer gewaardeerd zal worden.
Een voordeel is dat Lewis al amper in de sim zat, qua ontwikkeling zal 't Mercedes dus niet heel veel pijn doen.
Ferrari gaat daar wel een probleem mee krijgen mogelijk, Lewis doet gen simwerk en dus zal die niet helpen met het ontwikkelen van de 2026 auto met nieuwe motor.
Misschien heeft Toto er niet zo'n problemen mee. Ze wilden niet voor niets maar een 1+1 jaar contract geven aan de zogenaamde goat, beste ooit en man met 7 wereldtitels. Lewis zijn prime dagen zijn voorbij, maar gezien zijn status zaten ze aan hem vast.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:20 schreef SiGNe het volgende:
ik kan me ook voorstellen dat George nu eindelijk meer gewaardeerd zal worden.
Een voordeel is dat Lewis al amper in de sim zat, qua ontwikkeling zal 't Mercedes dus niet heel veel pijn doen.
Ferrari gaat daar wel een probleem mee krijgen mogelijk, Lewis doet gen simwerk en dus zal die niet helpen met het ontwikkelen van de 2026 auto met nieuwe motor.
Zou kunnen maar joh, die man heeft de afgelopen 10 jaar zo diep in Hamilton gezeten dat het me verbaast dat 'ie nog blank is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Misschien heeft Toto er niet zo'n problemen mee. Ze wilden niet voor niets maar een 1+1 jaar contract geven aan de zogenaamde goat, beste ooit en man met 7 wereldtitels. Lewis zijn prime dagen zijn voorbij, maar gezien zijn status zaten ze aan hem vast.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:20 schreef SiGNe het volgende:
Is er niet. Is blijkbaar wat teamLH wil als ik X mag geloven .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |