Oké, ik bedoelde qua onaantrekkelijkheidquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oneens. Kort pittig is een keuze, kaal meestal niet.
Debieltjes genot daarquote:
Dat zal deze date wel moeten voorstellenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wacht op de 8 uurs date en dan ga ik er vandoor gok ik
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh dacht dat jij een zoete witte wijn hater was
Ah zo, mja, ik vind kale mannen wel vaker aantrekkelijk dan kort pittige vrouwen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké, ik bedoelde qua onaantrekkelijkheid
Op de Belgenquote:
Niet helemaal. Ingrid heeft kanker gehad. Dus t is geen keuze.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oneens. Kort pittig is een keuze, kaal meestal niet.
Ah dat had ik gemistquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ingrid heeft kanker gehad. Dus t is geen keuze.
Ah ja, dat kan natuurlijk ook, even niet aan gedacht. Ik neem mn woorden terug.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ingrid heeft kanker gehad. Dus t is geen keuze.
Heeft ze ook niet verteld nog, maar ik ken Ingrid. Weet ook al hoe de date afloopt hahaquote:
Goede roddels?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft ze ook niet verteld nog, maar ik ken Ingrid. Weet ook al hoe de date afloopt haha
beetje dikquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:59 schreef DKUp het volgende:
Semi-geil dan maar om 20 uur @:mortaxx
BRABANTED
Ben jij haar date?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft ze ook niet verteld nog, maar ik ken Ingrid. Weet ook al hoe de date afloopt haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |