Dat kun je hem moeilijk kwalijk nemenquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
Hij heeft ook wel gezegd van haar af te willen, ik dacht gisteren
Logisch , en grote kans dat ze weg moetquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
Hij heeft ook wel gezegd van haar af te willen, ik dacht gisteren
"ik wil niet stoken, maar...."quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:59 schreef b_engeltje het volgende:
Ty loopt gewoon in ieder duo te stoken... punt
Dat komt omdat Ty vindt dat Tom hem genaaid heeft en dan houdt het voor hem op.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Want Ty is zelf zo lekker volwassen.
Gaat alleen achter de andere mannen aanlopen ipv de confrontatie aan te gaan met Tom.
Omdat hij er alle baat bij heeftquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:59 schreef b_engeltje het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen
Ja het is een vreemde vrouw, ben benieuwd of ze genomineerd wordtquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Logisch , en grote kans dat ze weg moet
Ja preciesquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
"ik wil niet stoken, maar...."
Oeps ze wil alleen verwijten maken. Hem een naar gevoel geven. Dat werkt niet dame.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana : Ik hoor links en rechts dingen over mijn duopartner, dan schrik ik daar heel erg van. Ik ben alleen maar continu positief over jou. En dat mag, maar dan had je naar mij toe moeten komen. Maar ik wil dit niet, ik vind dit niet fijn.
Randy : Ok, maar wat ik jammer vind is...
Ariana : Nee, nu gaan we weer het gesprek aan, en dat wil ik niet.
Vreemd... jeugdig van geestquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja het is een vreemde vrouw, ben benieuwd of ze genomineerd wordt
Intimidaasiequote:Op donderdag 1 februari 2024 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana vond het heel intimiderend hoe Ty sprak.
Nou als je zo bb wil winnen vind ik het niet sportiefquote:
Ik ook ,maar grote kansquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Vind je? Randy is dagelijks met Tyron on gesprek dat hij het haast niet uithoudt met Ariana en er wat van gaat zeggen maar het lukt hem niet......hij is veels te zacht en Ariana denkt alleen maar in ikke....Dat vind ik niet stoken dat is een luisterend oor en advies geven van Tyrons kant.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:59 schreef b_engeltje het volgende:
Mwah, die rolt er wel weer doorheenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |