Ow in welke dan? Hij heeft niets over de andere gezegd. Hij heeft jeuk van Ariana en Tom verder niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:59 schreef b_engeltje het volgende:
Ty loopt gewoon in ieder duo te stoken... punt
het wordt volledig verdraaid.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:02 schreef OmaJacky het volgende:
En nu pleurt ze haar zogenaamde vriendin Karen even onder de bus.
Karen die gewoon als advies gaf om even te gaan praten met Randy.
Nu doet ariana alsof Karen haar verplicht moet praten .
Echt dat mens is heel erg mesjogge hoor.
Eens maar de spelletjes die Roni en Dora spelen zijn nog veel erger , En Ty heeft dat totaal niet doorquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou als je zo bb wil winnen vind ik het niet sportief
En dan worden je slachtoffers de underdogs
Die zijn het gevaarlijkst.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:54 schreef marky het volgende:
[..]
Karen had dat opgevangen en liep meteen naar Ariana. Ty boos op Karen.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ty ze manier van oplossen is zeik niet en hou je bek.
Sterker nog hij komt voor Randy op. Ty heeft het helemaal gehad met Ariana.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind je? Randy is dagelijks met Tyron on gesprek dat hij het haast niet uithoudt met Ariana en er wat van gaat zeggen maar het lukt hem niet......hij is veels te zacht en Ariana denkt alleen maar in ikke....Dat vind ik niet stoken dat is een luisterend oor en advies geven van Tyrons kant.
Dat lukt haar al dagen en daarom komt hij steeds van een koude kermis thuis en is niks wijzer geworden.....logisch dat Tyron het zat wordt en die feeks is aanspreekt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oeps ze wil alleen verwijten maken. Hem een naar gevoel geven. Dat werkt niet dame.
Dan nog is het niet aan ty om zich er mee te bemoeien en zo uit te vallen tegen adrianaquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind je? Randy is dagelijks met Tyron on gesprek dat hij het haast niet uithoudt met Ariana en er wat van gaat zeggen maar het lukt hem niet......hij is veels te zacht en Ariana denkt alleen maar in ikke....Dat vind ik niet stoken dat is een luisterend oor en advies geven van Tyrons kant.
Dat zijn geen spelletjes die zijn gewoon lekker aan de keuvel die doen dat niet bedacht. Ty is reactief. Reageert traag.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens maar de spelletjes die Roni en Dora spelen zijn nog veel erger , En Ty heeft dat totaal niet door
vind jhet wel wat hebben hahaquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:06 schreef Grawlix het volgende:
Ariana zegt dat het allemaal zo basisschool niveau is
haar kalverliefde niet zeker
Gelukkig heeft Ariana niet op Tom gestemdquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:08 schreef Grawlix het volgende:
randy zegt nu anders te gaan kijken naar karin
ariana: maar dan ook naar bas want die heeft het tegen haar gezegd
randy: dan heeft bas het gehoord maar niet goed gehoord
ariana: en zo ontstaan er dus verhalen
ariana: wat ik ook heel raar vindt karin heeft ook op mij gestemd ze heeft op ons gestemd
Die zijn wel degelijk spelletjes aan het spelenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:08 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zijn geen spelletjes die zijn gewoon lekker aan de keuvel die doen dat niet bedacht. Ty is reactief. Reageert traag.
Ty is wel gevoelig voor vrouwelijke aandacht of ze dat expres doen weet ik niet.
Weet jij een andere manier om tot haar door te dringen. Dat heb je toch ook meegemaakt met haar en Tom hoe zij anderen behandeld als het geen resultaat geeft.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan nog is het niet aan ty om zich er mee te bemoeien en zo uit te vallen tegen adriana
Ik ben ook geen adriana fan dus niet denken dat ik het voor der opneem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |