Aan deze punten heb je niets. Om 00.00 uur begin je weer met 0 puntenquote:
Beter een dikke schuimkraag op je bier dan op je paars gepunte lansquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter een dikke schuimkraag op je bier dan op je paars gepunte lans
I know.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan deze punten heb je niets. Om 00.00 uur begin je weer met 0 punten
Ruk ze alvast voor zo meteenquote:
Dat zou ik je afraden. Als je vrouw van kaas houd kun je beter kopkaas nemenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Een dikke schuimkraag op je paarsgepunte lans krijgen?
Als daar schuim tevoorschijn komt moet je naar de huisarts, de snelheid van penetratie verlagen, of de punani een goede scrubbeurt geven.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Een dikke schuimkraag op je paarsgepunte lans krijgen?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:31 schreef SwJ het volgende:
[..]
Als daar schuim tevoorschijn komt moet je naar de huisarts, de snelheid van penetratie verlagen, of de punani een goede scrubbeurt geven.
Je hebt er wel veel ervaring mee!quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:31 schreef SwJ het volgende:
[..]
Als daar schuim tevoorschijn komt moet je naar de huisarts, de snelheid van penetratie verlagen, of de punani een goede scrubbeurt geven.
Tip. Als je vroeg wakkerBent kom vroeg. Makkelijkste tijd om punten te pakkenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
I know.
Maar ik moet in de vibe komen voor Februari.
Dit is training.
Door schade en schande wordt men wijs .... helaas.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt er wel veel ervaring mee!
Zo danquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:31 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor, het begint pas echt raar te worden als alles normaal verloopt in DTS volgens maatschappelijke maatstavenquote:
Snap ik. Maar mijn schema wordt grotendeels door mijn werk bepaald.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tip. Als je vroeg wakkerBent kom vroeg. Makkelijkste tijd om punten te pakken
Ahah, je hebt dus heeeeeeeel veel mensen kennis moeten op doenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:32 schreef SwJ het volgende:
[..]
Door schade en schande wordt men wijs .... helaas.
Mensen, konijnen, kipfilet, whateverquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, je hebt dus heeeeeeeel veel mensen kennis moeten op doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |