Denkt dat ‘ik durf meisjes aan te spreken’ verhult dat ie nogal wanhopig overkomt.quote:
Komt echt zo triest overquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denkt dat ‘ik durf meisjes aan te spreken’ verhult dat ie nogal wanhopig overkomt.
quote:
Zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Zei hij nu dat de vrouw blij is dat de man bestaat?
Hij wacht haar op buiten bij de kadequote:Op woensdag 31 januari 2024 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik durf deze afwijzing niet te zien, deze man geeft mij enge vibes
Hij wees haar eerst af dus het zal geen stalking of murder suicide worden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik durf deze afwijzing niet te zien, deze man geeft mij enge vibes
Die Gunnar want hij valt op mannen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Deze haais passen perfect
Wedden dat eentje nee zegt?
Denk jij van niet?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zeiden jullie dat die blonde jongen een meisje was?
Hij zou ook gewoon een vrouwelijke stem kunnen hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zeiden jullie dat die blonde jongen een meisje was?
Een man waarmee je kinderen kunt krijgen, ideaal.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Gunnar want hij valt op mannen.
Binnenkort opletten of @cherrycoke niet aan een ander tafeltje zit!quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Kaspatsjo
Twee onbekende mensen mochten even in beeld voor de variatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |