Ik vind het juist ook een beetje zielig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Vind het altijd wel echt knap dat mensen als Gunnar meedoen aan dit programma. Zou dat zelf echt niet zomaar doen.
Nee, maar ik wilde opzich wel meedoen want ben gewoon benieuwd met wie ze voor mij komen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had jij je niet opgegeven ooit?
Hij staat in de story op de insta van FDquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik ben hem al aan het zoeken. Wat was de woonplaats?
Ja, ik vond die ene vrouw ook erg leukquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel leuk dat de vrouwen een succes waren!
Stuur je hem een hart onder de riem?quote:
Maar hij komt wel dagelijks volgens mijquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Was deze reclame bewust? Die tegen eenzaamheid.
De kans dat je door dit programma een relatie krijgt is klein, dus dat komt goed uit.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde opzich wel meedoen want ben gewoon benieuwd met wie ze voor mij komen.
Ik wil alleen niet op tv en heb eigenlijk ook geen zin in een relatie
Maar soms loopt een situatie uit op niets en komt er juist iets anders positiefs.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het juist ook een beetje zielig.
Wellicht is First Dates niet de beste plek hiervoor.
Nou dat wou ik doen, maar volgens mij moet ik eerst vrienden verzoek doen en jk heb een hele vage accountquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stuur je hem een hart onder de riem?
Maar goed, hij had toch maar mooi het lef om mee te doen.
Hahha goed puntquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
De kans dat je door dit programma een relatie krijgt is klein, dus dat komt goed uit.
Ja, altijd een verrassing wat ze voor je uitkiezenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde opzich wel meedoen want ben gewoon benieuwd met wie ze voor mij komen.
Ik wil alleen niet op tv en heb eigenlijk ook geen zin in een relatie
Je kunt ook een bericht sturen zonder in een vriendenlijst te staan. En een vaag account boeit hem toch niet joh.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nou dat wou ik doen, maar volgens mij moet ik eerst vrienden verzoek doen en jk heb een hele vage account
Ah dan zal hij zn account wel op privé hebben staan ofzo. Naja, toch leuk dat je het geprobeerd hebt!quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nou dat wou ik doen, maar volgens mij moet ik eerst vrienden verzoek doen en jk heb een hele vage account
Ja inderdaad en lijkt me ook wel leuk, gewoon ff met een totaal onbekend persoon gaan zitten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, altijd een verrassing wat ze voor je uitkiezen
Nee dat tv deel is wel wat minder. Een relatie kan nog wel leuk zijn op zich.
Als iemand gewoon een dikke lieverd is, zijn we unaniem een zeer warm bad.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dan zal hij zn account wel op privé hebben staan ofzo. Naja, toch leuk dat je het geprobeerd hebt!
Was het toch nog een beetje een warm bad vanavond.
<3quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand gewoon een dikke lieverd is, zijn we unaniem een zeer warm bad.
Ja!quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een ontzettend schattige date gisteren tussen die twee ‘nerds’, die hebben echt een leuke match gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |