Ik heb wel eens een foto gezien, maar een kleur shirt zou makkelijker kijken zijn @cherrycokequote:
Wat denk je dat zijn Fok! Naam is?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Gunner houdt het autisme percentage op peil
Eens, hij lijkt me een lieve jongenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Arme Gunnar.
Ik gun hem vrienden.
Spijkerjack, wijde broek, Timberlands.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto gezien, maar een kleur shirt zou makkelijker kijken zijn @:cherrycoke
Hopelijk krijgt hij leuke reacties op Insta ofzo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ohhhh ik moet echt huilenzo'n lieve jongen
Je hebt daar ook echt helemaal niks aanquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Pesten op werk is nog stommer dan pesten op school. Bah.
Ik ben hem al aan het zoeken. Wat was de woonplaats?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij leuke reacties op Insta ofzo.
Maar hij wil misschien wel vrienden blijvenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Dit wordt geen match omdat de rooie Gunnar te eenzaam en depri vindt.
Doetinchem geloof ik. Of Arnhem.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik ben hem al aan het zoeken. Wat was de woonplaats?
Ik zie het niet gebeuren, maar ik hoop het wel. Hopelijk zijn er lotgenoten online. Dan is een groep vrienden misschien wel veel fijner dan een relatie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar hij wil misschien wel vrienden blijven
Volgens mij kwam Gunnar uit Arnhem en die andere uit Doetinchem (maar het kan inderdaad ook andersom zijn).quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doetinchem geloof ik. Of Arnhem.
Yesquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Dit soort rare combinaties vind ik altijd wel leuk als het slaagt
Had jij je niet opgegeven ooit?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Vind het altijd wel echt knap dat mensen als Gunnar meedoen aan dit programma. Zou dat zelf echt niet zomaar doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |