Dat zou in jouw geval geen slecht idee zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Users die heel bewust bijhouden hoeveel kcal ze eten hebben echt een heel groot mentaal (en vermoedelijk ook lichamelijk) probleem.
Stukje anorexiaquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
Eergisteren had ik zelfs een dag van slechts 1900kcal @:Bezsen Toen had ik wel trek ja
Vraag jij wel eens op de werkvloer of iemand je wortel wil zien?quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:26 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:maxi-mus dendert de SC binnen.
[ afbeelding ]
Dat hangt er vanaf of mijn begeleider erbij is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vraag jij wel eens op de werkvloer of iemand je wortel wil zien?
Ik ga echt niet ieder greintje levensgeluk uit mijn lichaam rukken omdat ik elke kcal ga zitten bijhouden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou in jouw geval geen slecht idee zijn.
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraafquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of mijn begeleider erbij is.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Dubbele porties tov @GGMM dusquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
Eergisteren had ik zelfs een dag van slechts 1900kcal @:Bezsen Toen had ik wel trek ja
En daarna?quote:
Kerm ik het waarschijnlijk uit want die gast weegt 240 kilo en ik heb al een blessure'tje in m'n bovenrugquote:
Oei, dat is wel een dikkerdje.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kerm ik het waarschijnlijk uit want die gast weegt 240 kilo en ik heb al een blessure'tje in m'n bovenrug
Het is een lieverd maar hij moet wel eens calorieën gaan tellen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, dat is wel een dikkerdje.
Wel met schattige oortjes.
Krak.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb al jaren niet meer op een weegschaal gestaan.
Ik zal binnenkort eens een update geven.
1106kcal maat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
Denk aan jullie kcal.
is een prima kbr tochquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1106kcal maat.
Voor vanavond heb ik er maar zo'n 600 over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |