Maar dan wordt @Oriente onrustig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer. Wilde een hax gerelateerde titel erin knallen.
Jouw probleemquote:
Ons probleem.quote:
Chevy maatje, hoe gaat het?quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer. Wilde een hax gerelateerde titel erin knallen.
Lekker man, met jou?quote:
Je bent zelf een leuke TT.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit vindt @:Coco vast wel een leuke TT
Die zal hij vast hebben maar creativiteit wat minder.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof @:Coco een eigen mening heeft.
Ik heb een pittige mening over mensen met een eigen mening.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof @:Coco een eigen mening heeft.
Ben vandaag niet beasting. Ben een beetje lui vrees ik, ik vind dat niet goed van mezelf.quote:
Slapjanusquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:38 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ben vandaag niet beasting. Ben een beetje lui vrees ik, ik vind dat niet goed van mezelf.
Fijn dat het bij jou lekker gaat.
Ik heb voor jou de volgende tip!quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:38 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ben vandaag niet beasting. Ben een beetje lui vrees ik, ik vind dat niet goed van mezelf.
Fijn dat het bij jou lekker gaat.
🤩🤩🤩🤩🤩🤩quote:
Bedankt makker, ik denk dat dat een goed plan is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb voor jou de volgende tip!
Maak een plan voor jezelf van wat je gaat doen. Met daarin: wat je gaat doen. En wanneer je het gaat doen.
Als een kleine stok achter de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |