Ik vind dat de lekkerste cola na de A merken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:32 schreef ToT het volgende:
Geen idee wat de cola bij de Lidl in Nederland kost, zal wel ergens tussenin zitten natuurlijk.
Het is met alles compleet gestoord geworden hierquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:30 schreef ToT het volgende:
Heb laatst cola bij de Lidl in Duitsland gehaald; half zo duur als cola bij de Jumbo nu is door die taks.
Smaakt wel duidelijk anders maar er is aan te wennen.
Komen ze wel weer met vet of vlees tax binnenkort die formaties moeten eens opschieten kunnen we nog wat dingen terugdraaien hopelijk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is met alles compleet gestoord geworden hier
Snijbonen bijvoorbeeld, gisteren bij de Jumbo hier. 400 gram (moet je ze zelf nog snijden enzo dus gewoon hele bonen) ¤2,61 dat is godverdomme 15 gulden per kilo dat is toch niet normaal
dus ik heb maar frikandellen gekocht die waren goedkopen
ik koop eigenlijk nooit vlees in de supermarktquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komen ze wel weer met vet of vlees tax binnenkort die formaties moeten eens opschieten kunnen we nog wat dingen terugdraaien hopelijk.
Het is echt niet meer normaal die prijzen. Er schijnt geen eind aan te komen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is met alles compleet gestoord geworden hier
Snijbonen bijvoorbeeld, gisteren bij de Jumbo hier. 400 gram (moet je ze zelf nog snijden enzo dus gewoon hele bonen) ¤2,61 dat is godverdomme 15 gulden per kilo dat is toch niet normaal
dus ik heb maar frikandellen gekocht die waren goedkopen
Ik vind Jumbo cola juist lekker omdat het minder zoet is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind dat de lekkerste cola na de A merken.
Lijkt er het meest op, ah en jumbo eigenmerk hebben iets zuurs ofzo wat ik zeker lauw niet lekker vind.
geloof mij maar dat er een eind aan gaat komenquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt niet meer normaal die prijzen. Er schijnt geen eind aan te komen.
Leuke actquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Goeie reactieJij likt natuurlijk liever het zaad uit de naad na de daad bij je maat
jij hebt kibbeling gehaald vandaagquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit alles bij elkaar heeft dit Shivan en Miranda doen besluiten een visverkooppunt in een Doetinchems hoekpand te openen. Shivan is verantwoordelijk voor de winkel en Miranda voor de marktkraam. Vijf jaar geleden had het echtpaar niet kunnen bevroeden dat ze ooit een winkel zouden runnen. Miranda, die tien jaar geleden haar man leerde kennen, staat sinds haar veertiende op de markt. Op haar zestiende stopte ze met school om fulltime ‘in de vis’ te werken. Op de winkelvloer lag haar ambitie niet echt. Maar door corona werd alles anders. Bovendien had het echtpaar een vermogen opgebouwd en besloot te investeren in deze winkel. Voor vijf jaar is een huurcontract getekend.
Kloptquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij hebt kibbeling gehaald vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |