quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dat hij weet beter.
Geweldig, leuk is dat he,
Hey Murpquote:
quote:
Yup, ook cola Zero is duurder geworden met de suikertaks.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:24 schreef Harrie het volgende:
ik ging net even wat boodschappen bestellen en ik dacht, laat ik ook wat drinken bestellen waar geen alcohohol in zit maar blikjes coco cola zijn duurder dan bier dus mij niet meer bellen
Meen je dat echt? Ik heb geen idee wat bier kost koop het nooitquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:24 schreef Harrie het volgende:
ik ging net even wat boodschappen bestellen en ik dacht, laat ik ook wat drinken bestellen waar geen alcohohol in zit maar blikjes coco cola zijn duurder dan bier dus mij niet meer bellen
en dan vinden ze het gek als het volk ineens gaat plunderen en moorden omdat ze hun kinderen niet meer te eten en drinken kunnen gevenquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ook cola Zero is duurder geworden met de suikertaks.
Suikertaks op suikervrije drankjes.....makes sense.
dat heb ik met colaquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je dat echt? Ik heb geen idee wat bier kost koop het nooit
quote:
dank voor deze reactiequote:
Goed ideequote:Op woensdag 31 januari 2024 13:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
dank voor deze reactie
Heb hier nog een cadeaubon liggen van de slijterdus daar ga ik zo ff naar toe
dan kost het nog niks aan
ik heb frisdrank altijd in blikjes want als die fles 2x open is geweest is de prik er af en vind ik het niet meer te zuipenquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]DIe koop ik wel, blikjes voor als ik onverwachts bezoek krijg.
Ik heb zoveel weg kunen gooien als de fles maar half leeg was dat ik over ben gegaan op blikkies
Heel af en toe drink ik wel een colaatje als ik last van de maag heb
O ook maar eens gaan kijken danquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:30 schreef ToT het volgende:
Heb laatst cola bij de Lidl in Duitsland gehaald; half zo duur als cola bij de Jumbo nu is door die taks.
Smaakt wel duidelijk anders maar er is aan te wennen.
Ja klopt, toen ik de kids nog thuis had overkwam het niet dat de flessen half vol bleven staan maar nu met regelmaat. Vandaar ook over gegaan op blikkiesquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb frisdrank altijd in blikjes want als die fles 2x open is geweest is de prik er af en vind ik het niet meer te zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |