Niet om 19:00 uur naar bed na Sesamstraat ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat denk ik wel jaTVE vindt het zo tegen 11 uur wel tijd dat alle peuters naar bed gaan.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet om 19:00 uur naar bed na Sesamstraat ?
Dit is nog steeds na Sesamstraatquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet om 19:00 uur naar bed na Sesamstraat ?
Ja Malta is klaar nu want er valt niemand af blijkbaarquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon ESCplus stream klikken dan kun je alle streams uit alle landen aanzetten
Warmdraaien voor volgende week.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:58 schreef Greys het volgende:
Goeie genade wat een geleuter weer over mamaaaaaaa
Ja geen idee waar ze die gelaten hebben weer. Misschien vonden ze het toch niet zo'n goed idee bij AvroTros ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:57 schreef Momo het volgende:
Twan ligt nog steeds dronken op de stoep voor Fred Kroket ?
Ik blij dat ik niet echt opletquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:58 schreef Greys het volgende:
Goeie genade wat een geleuter weer over mamaaaaaaa
Maar Lee Smithurst is er wel gewoonquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja geen idee waar ze die gelaten hebben weer. Misschien vonden ze het toch niet zo'n goed idee bij AvroTros ofzo?
Ze is nu 20 seconden bezigquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:00 schreef Greys het volgende:
Begint bij jullie nu ook de eerste of loopt m'n stream achter door het switchen naar hier, ff testen
Er staat een klagende vrouw tussen wat jongens in huidskleurige zwembroekenquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:00 schreef Greys het volgende:
Begint bij jullie nu ook de eerste of loopt m'n stream achter door het switchen naar hier, ff testen
Een enigszins bevlekte ontvangenis.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ho, er staan kruizen op podium hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |