Niet om 19:00 uur naar bed na Sesamstraat ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat denk ik wel jaTVE vindt het zo tegen 11 uur wel tijd dat alle peuters naar bed gaan.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet om 19:00 uur naar bed na Sesamstraat ?
Dit is nog steeds na Sesamstraatquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet om 19:00 uur naar bed na Sesamstraat ?
Ja Malta is klaar nu want er valt niemand af blijkbaarquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon ESCplus stream klikken dan kun je alle streams uit alle landen aanzetten
Warmdraaien voor volgende week.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:58 schreef Greys het volgende:
Goeie genade wat een geleuter weer over mamaaaaaaa
Ja geen idee waar ze die gelaten hebben weer. Misschien vonden ze het toch niet zo'n goed idee bij AvroTros ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:57 schreef Momo het volgende:
Twan ligt nog steeds dronken op de stoep voor Fred Kroket ?
Ik blij dat ik niet echt opletquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:58 schreef Greys het volgende:
Goeie genade wat een geleuter weer over mamaaaaaaa
Maar Lee Smithurst is er wel gewoonquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja geen idee waar ze die gelaten hebben weer. Misschien vonden ze het toch niet zo'n goed idee bij AvroTros ofzo?
Ze is nu 20 seconden bezigquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:00 schreef Greys het volgende:
Begint bij jullie nu ook de eerste of loopt m'n stream achter door het switchen naar hier, ff testen
Er staat een klagende vrouw tussen wat jongens in huidskleurige zwembroekenquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:00 schreef Greys het volgende:
Begint bij jullie nu ook de eerste of loopt m'n stream achter door het switchen naar hier, ff testen
Een enigszins bevlekte ontvangenis.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ho, er staan kruizen op podium hoor
Het is ook te veel een mindere versie van de witte duif :squote:Op donderdag 1 februari 2024 23:02 schreef molloot200 het volgende:
Ja dit gaan ze niet kiezen na Blanca Paloma denk ik.
Hola seńor Jamon!quote:
Ja op zich prima radio liedjequote:Op donderdag 1 februari 2024 23:07 schreef Greys het volgende:
Dit is echt zo'n lied dat enig is op YouTube maar waar live weinig van overblijft.
Je hebt in Benidorm op een gemiddelde avond 20 live acts die beter zijn dan dit.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ze hebben last minute nog iemand uit de lokale karaokebar getrokken?
Nee ik begreep net dat de naam afgeleid is van een liedje van Maneskin.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:13 schreef H_T het volgende:
Heten ze allebei Marlena of hoe werkt dit?
De hele lokale karaokebar is leeggehaald blijkbaarquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ze hebben last minute nog iemand uit de lokale karaokebar getrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |