Klaarleggenquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:50 schreef Xilia het volgende:
Karen gaat haar klaarleggen voor de nacht, eerst nog es naart wc
wat gaat zij leggen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:50 schreef Xilia het volgende:
Karen gaat haar klaarleggen voor de nacht, eerst nog es naart wc
Maar ze gaat op de bank (in de zetel) liggenquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:52 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik leg me nooit klaar als ik ga slapen.... ik ga gewoon naar bed... zo simpel.
hoezo?quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Karen gaat op de bank liggen vannacht.
En dan is het wel oké?quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar ze gaat op de bank (in de zetel) liggen
Vlaams (Belgisch)quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat vor sprak is dat`=
erst nog es naart wc?
Volgens mij is het 'de' en niet 'het' wc. Ook in Belgiëquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat vor sprak is dat`=
erst nog es naart wc?
Geen zin om haar een podium te geven op social media. Het is duidelijk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ariana weet gewoon heel goed hoe ze het slachtoffer moet spelen.
Tegen iedereen die het wil horen zielig lopen doen over Tom. De een keer hij is verliefd op mij, de andere keer hij ziet mij niet staan. Tegen de ene ik vind hem leuk en dan is het 2 minuten later weer ik vind hem totaal niet leuk. Maar vervolgens wel hem opzoeken en zijn aandacht opvragen.
Hetzelfde op het moment dat Sonja terugkwam na de eerste liveshow, gelijk huilend want ze was haar duopartner kwijt. Maar tussen neus en lippen door is ze Ashley liever kwijt dan rijk.
Het eeuwige gezeik van niemand vind me aardig want ik stotter en ik ben nog niet geland. Waardoor de bewoners haar zielig vinden en haar daardoor niet zo snel nomineren.
En als laatste nu het hele verhaal dat iemand, waarschijnlijk Ronahi, aan haar borsten heeft gezeten. Als het echt zo was dat er sprake was van grensoverschrijdend gedrag dan had de FEBO nu ook wel ingegrepen en diegene in de DBK een waarschuwing gegeven.
Maar ze zal nog wel vaker de slachtofferrol gaan aannemen omdat ze weet dat ze hiermee bij haar medebewoners ver zal komen in het spel.
Echt hé. Die vrouw doet dat niet per ongelukquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ariana weet gewoon heel goed hoe ze het slachtoffer moet spelen.
Tegen iedereen die het wil horen zielig lopen doen over Tom. De een keer hij is verliefd op mij, de andere keer hij ziet mij niet staan. Tegen de ene ik vind hem leuk en dan is het 2 minuten later weer ik vind hem totaal niet leuk. Maar vervolgens wel hem opzoeken en zijn aandacht opvragen.
Hetzelfde op het moment dat Sonja terugkwam na de eerste liveshow, gelijk huilend want ze was haar duopartner kwijt. Maar tussen neus en lippen door is ze Ashley liever kwijt dan rijk.
Het eeuwige gezeik van niemand vind me aardig want ik stotter en ik ben nog niet geland. Waardoor de bewoners haar zielig vinden en haar daardoor niet zo snel nomineren.
En als laatste nu het hele verhaal dat iemand, waarschijnlijk Ronahi, aan haar borsten heeft gezeten. Als het echt zo was dat er sprake was van grensoverschrijdend gedrag dan had de FEBO nu ook wel ingegrepen en diegene in de DBK een waarschuwing gegeven.
Maar ze zal nog wel vaker de slachtofferrol gaan aannemen omdat ze weet dat ze hiermee bij haar medebewoners ver zal komen in het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |