Echt ?????? Of maak je grapjequote:Op woensdag 31 januari 2024 00:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag ook dat hij over haar schouders streek en lief lachte en maakte een grapje.
Dat autisten geen empathie zouden hebben, is de misvatting van de eeuw.quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:16 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dit heb ik ff gemist, maar volgens mij is hij vooral wat autistisch
Nee normaal gesproken niet gewoon een vriendschappelijke aai en een grapje maarja voor haar betekent het veel meer.quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij over haar schouder???? nee dat meen je niet!! je gaat me toch niet vertellen dat hij haar ook leuk vind?
Dat zeg ik niet, maar het verklaart wel zijn gedrag. O.a. niet begrepen worden over dat diner, zwart-wit denken, moeilijk in kunnen leven.quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:16 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat autisten geen empathie zouden hebben, is de misvatting van de eeuw.
Het ging toch over weinig empathie hebben en dat noemde je autistisch... Autisten kennen wel empathie, alleen sommigen kunnen dat niet of moeilijk uiten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:17 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het verklaart wel zijn gedrag. O.a. niet begrepen worden over dat diner, zwart-wit denken, moeilijk in kunnen leven.
Ik heb niks tegen mensen met autisme, maar bij hem zie je toch wel wat trekken, is niks mis mee maar verklaard wel zijn gedrag
Laten we het dan houden op weinig empathie tonenquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:19 schreef FBtje het volgende:
[..]
Het ging toch over weinig empathie hebben en dat noemde je autistisch... Autisten kennen wel empathie, alleen sommigen kunnen dat niet of moeilijk uiten.
Weet niet of hij dat doet, kan zomaar zijn dat hij niet zegt wat hij doet omdat criminelen graag mannetjes willen die wat voor hun moeten doen desnoods onder bedreiging.quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:15 schreef FBtje het volgende:
[..]
Je moet dan ook wat psychopathische trekjes hebben wanneer je drugscriminaliteit bestrijd.
boeven vang je met boeven, believe me i knowquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet of hij dat doet, kan zomaar zijn dat hij niet zegt wat hij doet omdat criminelen graag mannetjes willen die wat voor hun moeten doen desnoods onder bedreiging.
Maar hij kan inderdaad ook drugscriminaliteit bestrijden.
En vooral bezig het gigantische bord voor haar kop in stand te houdenquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:20 schreef ben34567 het volgende:
Ariana is daar compleet niet met het BB spel bezig (verklaart ook haar slechte prestaties tijdens opdrachten); enkel Tom telt.
n4 forget Rob die 3 weken bezig was om de juiste klemtoon bij Ali voor elkaar te krijgen, zelden zulke goede TV gezienquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:25 schreef BB-King het volgende:
Nee niet "heb de hele nacht liggen dromen" zingen.
Straks komt die frikandel met oogjes weer optreden.
str8 gold ook dezequote:Op woensdag 31 januari 2024 00:26 schreef JDB94 het volgende:
[..]
n4 forget Rob die 3 weken bezig was om de juiste klemtoon bij Ali voor elkaar te krijgen, zelden zulke goede TV gezienRob werd compleet gestoord als Ali het nummer weer inzette, wetende dat hij het weer ging verneuken op dat stuk
Dit zie je niet met Chrome boven de stream ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
probeerde een screen te maken maar screentje geeft zwart aan maar ik heb nergens dat wat jij ziet, ik heb onderaan een soort van loopbalk waar je normaal met je muis kan schuiven dan maar zodra ik dat wil doen krijg ik zo's stopbordje in beeld dus dat werkt niet en verders heb ik geen keuze om te spoelen
hier in brasil hebik 5 meidenquote:
Joyce werkt met Firefoxquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit zie je niet met Chrome boven de stream ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |