Met straattaalgebrek en waarschijnlijk een bakplaat voor z'n kop.quote:
Als je van leegheid en nep houdt is Dubai wel the place to be jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met straattaalgebrek en waarschijnlijk een bakplaat voor z'n kop.
En zij kickt op zon, palm en glamour…
Wel van 7 euro ofzo, daar koop je er 50 voor in de winkelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Pâtisserie style
Gast, het zijn stroopwafels.
Jeweettochquote:
Die staat niet bij jullie op het lijstje?quote:
Vreselijk, die verhipping van ondernemen. Je bent niet meer een winkel begonnen, nee je bent een startup. Met een unique concept. Die op zoek is naar angel investors. Blegh.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:02 schreef Szura het volgende:
Ik erger me al helemaal kapot aan die marketingtaal met zn concept, start-up, customizen
Voor ¤7/¤8/¤9quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik zie echt totaal de aantrekkingskracht niet van dit soort steden he. Stroopwafels peuzelen zou denk ik ook niet m'n eerste ingeving zijn in een woestijn.
Ze is er alquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die staat niet bij jullie op het lijstje?
Dat kost in A'dam tegenwoordig ook, het is er bizar druk.quote:
Oh gefeliciteerdquote:
Denk nog wel meer eigenlijk. Wat zou de marge op zo'n stroopwafel zijn? Euro-tje of zo?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef Metalfreak het volgende:
Maar hoeveel stroopwafels moet je in godsnaam niet verkopen wil je een beetje omzet draaien waarvan je dus de kosten nog moet aftrekken, de kosten voor de nanny, de kosten voor de torenhoge huur van het appartement enz. enz. En daar moet je dan met 2 man van rondkomen ook nog eens... Je moet denk ik al minimaal 1000 stroopwafels per maand verkopen wil je een minimumloon overhouden...
Dat zijn maar ong 33 per dag. Dat valt nog mee tochquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef Metalfreak het volgende:
Maar hoeveel stroopwafels moet je in godsnaam niet verkopen wil je een beetje omzet draaien waarvan je dus de kosten nog moet aftrekken, de kosten voor de nanny, de kosten voor de torenhoge huur van het appartement enz. enz. En daar moet je dan met 2 man van rondkomen ook nog eens... Je moet denk ik al minimaal 1000 stroopwafels per maand verkopen wil je een minimumloon overhouden...
Denk dat je met 1.000 stroopwafels het niet redt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat zijn maar ong 33 per dag. Dat valt nog mee toch
Al denk ik dat je meer moet verkopen. Je hebt ook nog een pensioen nodig
Ja, ik denk dat ik met 1000 inderdaad nog wel laag zit. Laten we het dubbele nemen, dan zit je al op meer dan 60 per dag als je geen enkele dag vrij neemt. Ik schat wel dat je met 7 euro wel een hogere marge dan een euro hebt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk nog wel meer eigenlijk. Wat zou de marge op zo'n stroopwafel zijn? Euro-tje of zo?
Marge vind ik lastig in te schatten, maar die kraam zal ook wel een slok huur kosten. Ingrediënten zullen ook wel duurder zijn dan in Nederland.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik met 1000 inderdaad nog wel laag zit. Laten we het dubbele nemen, dan zit je al op meer dan 60 per dag als je geen enkele dag vrij neemt. Ik schat wel dat je met 7 euro wel een hogere marge dan een euro hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |