Heb een beetje bij haar het gevoel alsof ze haar jeugdliefde probeert achterna te gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:44 schreef golfer het volgende:
Allebei totaal verschillende ideeen over wat ze in Frankrijk willen gaan doen en nog nooit met elkaar samen gewoond.
maar wat zij wil dat gaat gebeuren , wat hij wil doet er niet veel toe, hij mag het doenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:44 schreef golfer het volgende:
Allebei totaal verschillende ideeen over wat ze in Frankrijk willen gaan doen en nog nooit met elkaar samen gewoond.
Michelle is niet lelijk, zij past daar wel , en dat weet ze, ze voelt zich thuis daarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:36 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Hoe sterk is de liefde tussen Mark (53) en Michèle (50)? Ze leerden elkaar anderhalf jaar geleden kennen via een datingapp. Ondertussen lagen Michèles toekomstplannen al vast. Ze wilde altijd al naar Frankrijk emigreren en weet Mark over te halen mee te gaan.
In het dorpje L'Isle-Bouzon in het zuidwesten van Frankrijk wil het stel rond een oude boerderij die ze hebben gekocht een mini-resort laten verrijzen. Mark steekt de handen graag uit de mouwen, maar Michèle heeft nog nooit eerder geklust. Met een beperkt verbouwingsbudget gaan ze aan de slag.
Ah dat gemistquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze heeft twee kinderen van een Fransman.
Ja, dit is ook helemaal geen toeristische regio ofzo. Ik vraag me af hoeveel gasten ze daar gaan hebben buiten het hoogseizoen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:54 schreef nils7 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat als je binnendoor door een groot land zoals Frankrijk of Duitsland rijdt en je daar soms door dorpjes komt waarbij de eerste “grote” stad toch ruim een uur rijden is. En je je dan afvraagt waar leven die mensen hier dan van?
En dat zo’n stelletje als we nu op tv zien dan denkt: weet je wat, in zo’n K*t dorpje beginnen wij een resort…
In the middle of no fucking where
Zij spreekt echt goed Frans. Hij iets minder.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja ze spreken volgens mij iig de taal. Dat is al iets
Er zijn genoeg mensen die hun verblijf uitzoeken aan de hand van de aanwezigheid van een zwembadquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:57 schreef StephanL het volgende:
Zou een zwembad echt zo de van het geld vinden. Zou dat lekker in de kamers steken,
ja zeker, zonder pool komt er geen smoel, al is het maar voor de fotosquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die hun verblijf uitzoeken aan de hand van de aanwezigheid van een zwembad
nee een pool is noodzaak voor een verblijfquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:57 schreef StephanL het volgende:
Zou een zwembad echt zo de van het geld vinden. Zou dat lekker in de kamers steken,
De septic tank kostte 30 .000 euroquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:27 schreef franklop het volgende:
Maar dat budgetteren had wel iets beter gekund. Ze zaten er slechts 60.000 naast op het laatste deel. Op budget van 70k
Middenin een agrarische woestijn. Weinig natuur of bergen of meren daar te vinden om te recreeeren volgens mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit is ook helemaal geen toeristische regio ofzo. Ik vraag me af hoeveel gasten ze daar gaan hebben buiten het hoogseizoen.
Misschien vinden ze het prima om uit de kosten te geraken en hoeven ze verder geen luxe leven omdat in Frankrijk voor hun al luxe leven is.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit is ook helemaal geen toeristische regio ofzo. Ik vraag me af hoeveel gasten ze daar gaan hebben buiten het hoogseizoen.
maar wel mooi voor een groepquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Middenin een agrarische woestijn. Weinig natuur of bergen of meren daar te vinden om te recreeeren volgens mij.
Moet je wel op de juiste manier marketen denk ik, en ook buiten Nederland, anders is je doelgroep te klein om het economisch haalbaar te houden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar wel mooi voor een groep
nudisten of yoga groep of een grote familiebijeenkomst of een vrienden groep voor een week
het weer is prima en als er genoeg wijn is
Oké, je bent aangenomen, en dan betaal ik je reiskosten en verblijf ook nog. Wanneer kan je naar La Chabanne komen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De septic tank kostte 30 .000 euro![]()
![]()
![]()
die maak ik voor 1000 euro, incl aansluitingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |