Alex KroesGODquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Overmars tijden herleven. Straks in de zomer lekker de rest van die Mislintat rommel met winst verkopen, lekker man 🤙🏻
Eerst maar eens zien allemaal, Kroes zei ook dat er op Akpom zwaar verlies geleden zou worden maar dat lijkt dus niet zo te zijn.quote:
Precies, er wordt wel heel makkelijk over gepraat. Je kan als jonge gast heel wat verdienen en als je het dan niet maakt kan je altijd nog terug naar de eredivisie. Ik zou het ook wel wetenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:36 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. En ook een irritante gewoonte van jongens als Brobbey destijds en nu die Misehouy; denk wel dat die gasten helemaal gek gedraaid worden door hun omgeving, en laat ik voor mezelf spreken: toen ik 16 was maakte ik ook niet al te verstandige keuzes, laat staan dat er toen iemand met tonnen / miljoen stond te zwaaien.
Als hij er nog een aantal in legt waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij hem heb je ook het probleem niet dat je erop gaat verliezen en voor plan B een prima spits dus goed dat hij blijft.
Het kan toch gewoon wegblijven? Gewoon zeggen dat je blij bent dat je terug bent, dat je veel hebt geleerd in Dortmund en dat je alles gaat geven om nu te slagen bij Ajax.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet ie anders zeggen? Kut dat ik terug ben?
Ik ook. Maar laat dat soort teksten als je terug komt gewoon achterwege.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Precies, er wordt wel heel makkelijk over gepraat. Je kan als jonge gast heel wat verdienen en als je het dan niet maakt kan je altijd nog terug naar de eredivisie. Ik zou het ook wel weten
Maar het is toch ook helemaal niet zo gek dat hij wel een echte Ajacied is? In het moderne voetbal is dat gewoon minder belangrijk voor de keuzes die je maakt in je carrire.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ook. Maar laat dat soort teksten als je terug komt gewoon achterwege.
Grappig dat hij ook even op Fitz-Jim ingaat. Toch duidelijk waarom die is teruggehaald.quote:
Prima filmpjequote:
Dat gaan we morgen zienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
voor wie speelt henderson....wie is zijn plek kwijt
De paashaas doet niks verkeerd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:38 schreef trein2000 het volgende:
Bij Ajax hebben ze het moreel besef van de paashaas. Goh.
Die is zelf ook niet vies van stukje vreemdgaan en sexuele intimidatie. Wil waarsch. wat tips uitwisselen met vieze Marc'je.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van Praag sluit terugkeer Overmars bij Ajax uit: 'Niet bespreekbaar'
Soloacties van Blind, dat idee had ik ook al toen ik het artikel las.
Hij heeft de secretaresse niet verkracht he chefquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:38 schreef trein2000 het volgende:
Bij Ajax hebben ze het moreel besef van de paashaas. Goh.
Stel je voor wat voor lange post dit was geworden als je waarschijnlijk had uitgeschreven.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die is zelf ook niet vies van stukje vreemdgaan en sexuele intimidatie. Wil waarsch. wat tips uitwisselen met vieze Marc'je.
Ongelofelijk toch dat ze telkens maar die vent willen terughalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |