abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212249030
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:19 schreef grrrrg het volgende:
Nou ja, ze hebben Tsjetsjenië er uiteindelijk ook onder weten te krijgen.
Ja, die sloten vrede met de Russen. En toen kwam Rusland een paar jaar later alsnog.
pi_212249041
quote:
Jij denkt dat dit in Oekraïne ook waarschijnlijk is?
Цой жив
pi_212249045
quote:
Die kregen ook geen steun van buitenaf om het hoofd boven water te houden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212249057
Goed om te horen dat de steun vanuit de EU redelijk doorgaat, ondanks het conflict tussen Israel en de Palestijnen. Was ff bang dat Orban opnieuw zou dwarsliggen, maar hij bindt zoals elke keer op het laaste moment in. Wat mij betreft kicken ze Hongerije tijdelijk uit de Eu zolang Orban daar de scepter zwaait.
Poetin ging voor de lange adem en gokte dat de steun vanuit het Westen langzaam maar zeker zou stokken. Gelukkig voor Oekraine is dit niet het geval en gaat ook het Westen voor de lange adem.
pi_212249062
quote:
Dat is echt een hele mooie ^O^
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_212249084
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:22 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die kregen ook geen steun van buitenaf om het hoofd boven water te houden.
Ja, en ondanks 0 steun heeft dat rus 2 oorlogen en 15 jaar gekost.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_212249132
Van eerste Europese grootmacht die verliest van een Aziatisch land, naar eerste Europese "grootmacht" die verliest van een land zonder marine.

Volgens mij heeft Oekraïne de hoeveelheid explosieven in de zee drones wel wat opgevoerd.

En ik blijf me erover verbazen dat de wapens luidkeels vantevoren worden aangekondigd, om vervolgens gebruikt te worden. Deze zee drones zijn officieel aangekondigd een paar dagen geleden, net als de GLSDB. rusland had moeten weten dat er *iets* te gebeuren stond.
  donderdag 1 februari 2024 @ 13:31:36 #233
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_212249199
Deze geeft wel een mooi beeld van de UA campagne die al een tijdje gaande is en die kennelijk vruchten afwerpt:

"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_212249205

Bijgewerkte bingokaart.
  Forum Admin donderdag 1 februari 2024 @ 13:32:33 #235
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212249221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:27 schreef oheng het volgende:
Van eerste Europese grootmacht die verliest van een Aziatisch land, naar eerste Europese "grootmacht" die verliest van een land zonder marine.

Volgens mij heeft Oekraïne de hoeveelheid explosieven in de zee drones wel wat opgevoerd.

En ik blijf me erover verbazen dat de wapens luidkeels vantevoren worden aangekondigd, om vervolgens gebruikt te worden. Deze zee drones zijn officieel aangekondigd een paar dagen geleden, net als de GLSDB. rusland had moeten weten dat er *iets* te gebeuren stond.
Dat weten ze ook wel. Ze hebben er alleen geen passend antwoord op.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 1 februari 2024 @ 13:32:42 #236
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_212249228

Waarom maken die lui van die idioot lelijke schepen ;( :') .
  Moderator donderdag 1 februari 2024 @ 13:34:42 #237
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212249258
Lekker veel brandende wrakken:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212249282
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ja, die sloten vrede met de Russen. En toen kwam Rusland een paar jaar later alsnog.
Tsjetsjenië is inderdaad een goede les voor de peaceniks. Vrede met rusland is onmogelijk.

twitter
pi_212249298
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:32 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]

quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Prutsmarine :') 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_212249413
Ik zag geen reddingsboten in de filmpjes. Ik ben benieuwd of deze met man en muis naar de kelder is gejaagd of dat er overlevenden uit het water zijn of worden gevist. Normaal heeft zo'n schip rond de 50 bemanningsleden.
pi_212249414
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:31 schreef AgLarrr het volgende:
Deze geeft wel een mooi beeld van de UA campagne die al een tijdje gaande is en die kennelijk vruchten afwerpt:

Ah, hij is weer terug. Vond het wel een goede om een beetje context te krijgen in wat waar gebeurd. Blijkbaar ziek geweest
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_212249622
Orban heeft geen concessies gekregen.

https://www.reuters.com/w(...)gs-heels-2024-02-01/

quote:
Diplomats told Reuters that, in exchange for the green light from Hungary for the Ukraine aid, the bloc did not commit to releasing any of the billions of euros of EU funds intended for Hungary but frozen by Brussels over widespread concerns about human rights and the rule of law in the country.

They said the aid deal included a yearly discussion of the package and the option to review it in two years "if needed", but no clear veto right for Budapest.
pi_212249662
https://archive.is/dDmGh#selection-1953.0-1957.172

Gezellige sfeer met Orban. Na jaren meebewegen met zijn gedrag is hij eindelijk eens aangepakt met zijn eigen methodes.
pi_212249980
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:25 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, en ondanks 0 steun heeft dat rus 2 oorlogen en 15 jaar gekost.
De Tsjetsjenen krijg je er niet zomaar onder.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 1 februari 2024 @ 14:33:58 #246
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_212250059
nou dat is dan weer positief

quote:
De Verenigde Staten sturen een gloednieuwe raket naar Oekraïne die deze week al kan worden afgevuurd op Russische troepen.

De levering komt op een moment dat de Oekraïense munitievoorraden slinken, de frontlinie zich verhardt en Kyiv overschakelt op een strategie van "actieve verdediging".

De nieuw ontwikkelde Ground Launched Small Diameter Bomb (GLSDB) met een bereik van zo'n 150km is een zweefbom die door een oude M26 booster vanuit een M270 of M142 HIMARS kan worden afgeschoten en zal vervolgens zelf naar het doel zweven.
Het is een vrij wendbaar projectiel dat allerlei bochten kan maken om zo afweer te ontwijken of een doel van achter aan te vallen. .
Het kan worden gebruikt op doelen aan de oppervlakte of met een vertraagde explosie tegen beter beschermde doelen.

De grote range van de GLSDB zorgt dat Oekraïne bijna overal in het door Rusland bezette Oekraïense gebied kunnen toeslaan.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_212250475
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:47 schreef Ulx het volgende:
Ik zag geen reddingsboten in de filmpjes. Ik ben benieuwd of deze met man en muis naar de kelder is gejaagd of dat er overlevenden uit het water zijn of worden gevist. Normaal heeft zo'n schip rond de 50 bemanningsleden.
Terwijl de boeg onder water verdween zwierven er nog zeedrones rond.... Ik denk niet dat een reddingsboot vol russen veel kans had gehad om levend weg te komen.

Er schijnen wel Oekrainsche POW's aan boord te zijn geweest. NCD heeft de scoop.
pi_212251508
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 15:04 schreef oheng het volgende:

[..]
Terwijl de boeg onder water verdween zwierven er nog zeedrones rond.... Ik denk niet dat een reddingsboot vol russen veel kans had gehad om levend weg te komen.

Er schijnen wel Oekrainsche POW's aan boord te zijn geweest. NCD heeft de scoop.
Reddingsboten mag je niet aanvallen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212251541
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:32 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]

Omdat ze geen fatsoenlijke apar en kleinere raketten kunnen maken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212251542
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 15:04 schreef oheng het volgende:

[..]

Ja, en inb4:

quote:
Ja, maar dat zou zomaar kunnen hoor! :{w We moeten het 'onderzoek' afwachten! :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')