Alleen soms erg opletten of de 1+1 / 2+1 / 3+2 niet alsnog duurder is dan een Kruidvat of plein.nlquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:19 schreef exode het volgende:
Er wordt deze weken flink gestunt door supermarkten met bulkkortingen he? 1+2 gratis dat soort dingen. Vooral op dingen zoals vaatwasblokjes en toiletpapier. Het is knap om het voor de volle mep te kopen tegenwoordig.
Bij welk bedrag krijg je die 5% korting?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 08:46 schreef Tuindier het volgende:
Gisteren boodschappen gedaan bij de lidl met 5% korting op de hele kassabon omdat ik deze maand een bepaald bedrag aan boodschappen had bereikt. Alle voorraad is weer op niveau.
Dat kan ik nu niet meer zien. 150 euro ofzo? Ik zal morgen (nieuwe maand) eens kijken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:13 schreef Elleska het volgende:
[..]
Bij welk bedrag krijg je die 5% korting?
Ik heb het idee dat ze dat bedrag aanpassen op je gemiddelde uitgaven. In het begin kon ik die korting nog wel eens meepakken maar tegenwoordig bij lange na niet.
¤300 (bij mij). Zoveel geef ik nooit uit bij Lidl.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:13 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze dat bedrag aanpassen op je gemiddelde uitgaven. In het begin kon ik die korting nog wel eens meepakken maar tegenwoordig bij lange na niet.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:13 schreef Elleska het volgende:
[..]
450 euro.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:17 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat kan ik nu niet meer zien. 150 euro ofzo? Ik zal morgen (nieuwe maand) eens kijken.
Gek. Bij ons is het echt 450.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:18 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
¤300 (bij mij). Zoveel geef ik nooit uit bij Lidl.
Hier ook.quote:
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:31 schreef Elleska het volgende:
[..]
Hier ook.
Maar dat bevestigd dus mijn vermoeden dat ze de lat steeds hoger leggen. Iemand die gevoelig is voor aanbiedingen zal daardoor meer gaan kopen.
Ik zie die meter eerder als een bespaarmeter. Het eerste gratis product haal ik altijd wel (150euro), de 2e soms.
160 deze maand voor 5% korting.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:17 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat kan ik nu niet meer zien. 150 euro ofzo? Ik zal morgen (nieuwe maand) eens kijken.
Voor 5 procent korting kom ik mijn bed niet eens uit.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:13 schreef Elleska het volgende:
[..]
Voor hoeveel korting wel? En waar krijg je die?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:20 schreef Zelva het volgende:
[..]
Voor 5 procent korting kom ik mijn bed niet eens uit.
Als je voor 300 euro of zelfs 450 euro spul bij de Lidl moet halen in een maand, dan koop je sowieso heel veel spul voor de volle mep. Als je dan één keer een keertje 5 procent korting krijgt op je aankopen krijgt, dan ben je nog steeds veel duurder uit dan dat je je koopgedrag op aanbiedingen richt en bij meerdere supermarkten shopt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor hoeveel korting wel? En waar krijg je die?
Zeg dat dan direct.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:26 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als je voor 300 euro of zelfs 450 euro spul bij de Lidl moet halen in een maand, dan koop je sowieso heel veel spul voor de volle mep. Als je dan één keer een keertje 5 procent korting krijgt op je aankopen krijgt, dan ben je nog steeds veel duurder uit dan dat je je koopgedrag op aanbiedingen richt en bij meerdere supermarkten shopt.
Dat theezakje niet, maar een tube tandpasta aan de achterkant openknippen, maakt dat je nog een week vooruit kunt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:20 schreef NicolasJoy het volgende:
Spaar jij koopzegels, douche je niet langer dan 2 minuten (of koud), knip je de yoghurtpakken en tandpasta tubes open, fiets je wekelijks 20km extra voor alle supermarkt aanbiedingen, is een theezakje na 6x nog niet 'op' of gebruik je je onderbroek na het binnenste buiten vouwen nog een keer? Dan ben je hier op de juiste plek!
Zuunigerds, verenig u!
*Het is uiteraard gewoon een topic om het te hebben over besparen, wat duurzaamheid, slimme truucjes etc.
Je hoeft uiteraard niet echt je theezakje 6x te gebruiken of je tandpasta tubes open te knippen om 'zuunig' te zijn.
Om die korting te krijgen heb je wel een klantenkaart nodig, dus heeft het bedrijf persoonlijke gegevens over jou. Op z’n minst je e-mailadres. En ze weten heel veel over je koopgedrag, waar ze weer heel veel van kunnen afleiden, gezin, alleenstaand, kinderen, huisdieren, drankgebruik, etc.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
450 euro.
Daar komen wij ook echt nooit aan.
Dat maakt me dus eigenlijk niks uit.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Om die korting te krijgen heb je wel een klantenkaart nodig, dus heeft het bedrijf persoonlijke gegevens over jou. Op z’n minst je e-mailadres. En ze weten heel veel over je koopgedrag, waar ze weer heel veel van kunnen afleiden, gezin, alleenstaand, kinderen, huisdieren, drankgebruik, etc.
Ik neem ondanks alle kortingen geen klantenkaart, of ik zou er speciaal voor één keer een e-mailadres bij google voor aanmaken en verder liegen over al mijn ANW-gegevens.
Mij ook niet. Maar ik heb geen smartphone dus ik kan sowieso niks met die Lidl-app. Bij AH heb ik nog wel een anonieme bonuskaart, bij de rest van de klantenkaarten staan gewoon mijn gegevens geregistreerd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat maakt me dus eigenlijk niks uit.
hopelijk dan ook gekeken voor andere provider, want internet only bij ziggo kan bij een andere aanbieder internet only veul goedkoperquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:27 schreef MissionPhailed het volgende:
- Te duur Ziggo abonnement. TV en vaste telefoon eraf (gebruik ik nooit) levert ook weer 20 euro per maand op. Da's al een totaal van 120 euro besparen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |