Misschien raakt Jake P een keer per ongeluk de enkel van Juttaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat Isabel Grevelt alsjeblieft zich ziek melden voor WK 1000m
Wat zei die?quote:
Dan is dit nog de kans om dit te testen voor het WK ....quote:
Wel de 500m natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat het voor Kok een goede voorbereiding is op het WK
Teamspirit, is dat een nieuw onderdeelquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel de 500m natuurlijk!
En teamspirit!
SPOILER: 1000m Women Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Joeta verdient meer dan 4.500 dollar met slechts één instagrampostquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:55 schreef hole1988 het volgende:
Prijzengeld wat je krijgt op basis van de wereldbekerstand.
1. $ 16.000,-
2. $ 11.000,-
3. $ 8.000,-
4. $ 5.500,-
5. $ 4.500,-
6. $ 4.000,-
7. $ 3.000,-
8. $ 2.500,-
9. $ 2.000,-
10. $ 1.500,-
10-voudige met een OF postquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Joeta verdient meer dan 4.500 dollar met slechts één instagrampost
Vorige week ook al bij deze reserve-Herbert.quote:
Was weer onhandig geweest voor alle schaatsers die al in Salt Lake waren voor de 4CC.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:59 schreef franklop het volgende:
Logistiek technisch gezien was eerst in Quebec rijden en dan SLC wel beter geweest
Paardenmest Jutta komt dan op het vmbo.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Ireen gaat binnenkort een lunch lezing doen bij ons op de UT , het is gratis , ik denk dat ik ook ga, zoveel wijsheden dat kan je niet missen
Zou alleen gaan als ze van tevoren moet kuchenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Ireen gaat binnenkort een lunch lezing doen bij ons op de UT , het is gratis , ik denk dat ik ook ga, zoveel wijsheden dat kan je niet missen
Of gapen?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou alleen gaan als ze van tevoren moet kuchen
4CC in Quebec danquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was weer onhandig geweest voor alle schaatsers die al in Salt Lake waren voor de 4CC.
Eerst Calgary en dan het WK in Quebec had ook gekund.
Ah ja, dat ookquote:
Ik zal er zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:06 schreef vaarsuvius het volgende:
DATUM
8 februari 2024 12.30 uur - 13.45 uur
KOSTEN
Toegang gratis
Hopelijk gaat ze niet vertellen hoe je het snelst van plek A naar plek B komtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:06 schreef vaarsuvius het volgende:
DATUM
8 februari 2024 12.30 uur - 13.45 uur
KOSTEN
Toegang gratis
Hij werd 2e in Stavanger!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zware baan zo voor pure sprinter Shinhama
SPOILER: 1000m Men Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Groenewoud is ook niet vies van snel beginnen, dat wordt ook een leuke race.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weidemann - Lollobrigida is wel leuk
Schouten - Blondin eventueel als Ivanie als een speer begint
Beune gaat stuk hier vrees ik
Blijven staan (of eigenlijk finishen) is voldoende.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Groenewoud is ook niet vies van snel beginnen, dat wordt ook een leuke race.
Benieuwd of Wiklund weer wat hersteld is. Ze hoeft niet diep in het rood om de WB te winnen.
En geen kruising rijden zoals Ghiotto vorig jaar (lol)quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Blijven staan (of eigenlijk finishen) is voldoende.
Ik denk dat ze bedoelde dat na het WK men meer geneigd is om naar een wereldbekerfinale te reizen. Nu neem je wat risico t.o.v. het WK.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maakt het wat uit? Calgary - Quebec 8 uur reizen, Quebec - SLC 8 uur reizen, SLC - Quebec 8 uur reizen
Sommige wintersporters reizen van hot naar her en ook allemaal niet zo makkelijk vliegbare locaties. En zijn er gewoon elke week.
Ja, al deze locaties hebben toch nota bene gewoon een vliegveld?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maakt het wat uit? Calgary - Quebec 8 uur reizen, Quebec - SLC 8 uur reizen, SLC - Quebec 8 uur reizen
Sommige wintersporters reizen van hot naar her en ook allemaal niet zo makkelijk vliegbare locaties. En zijn er gewoon elke week.
Schaatsers zeuren ook al als ze buiten moeten schaatsen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, al deze locaties hebben toch nota bene gewoon een vliegveld?
Biatleten zitten met regelmaat langer dan dit in een busje over slingerende kutwegen van het ene naar het andere gehucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |