Boerenkool met worstquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Nou zegquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:23 schreef Caland het volgende:
Friends-liefhebbers vind ik echt gelijkstaan aan van die types die jaarlijks naar de vrienden van Amstel live gaan en fleecetruien dragen.
Samen live met Fok! iets kijken is toch leuk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:11 schreef aTypisch het volgende:
mensen met een internetverbinding die nog 'zappen' op tv
wat ben je dan een geestelijk lui wezen
@RamboDirk hij doet het weerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:29 schreef aTypisch het volgende:
beter gewoon podcasts en luisterboeken ipv series kijken
Één keer een luisterboek geprobeerd. Toen werd ik onpasselijk van de stem en het slome praten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:29 schreef aTypisch het volgende:
Dat is toch voor bejaarden en laaggeletterden?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Één keer een luisterboek geprobeerd. Toen werd ik onpasselijk van de stem en het slome praten.
Ja misschien leuk in het vliegtuig ofzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch voor bejaarden en laaggeletterden?
Welke comedy vind jij leuk?quote:
@KingRolandquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan je The Three-Body Problem aanraden
luisterboekenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:29 schreef aTypisch het volgende:
luister zo'n boekje per maandquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Terechte uithaal van @:Bezsen . Sorry @:atypisch
Lezen doe je in een boek. De jeugd van tegenwoordig wordt al slechter in lezen, dus we moeten de race to the bottom zo snel mogelijk stoppen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
luister zo'n boekje per maand
onderweg, tijdens het FOK!ken of tijdens het sporten e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |