Je bent zelf een hoopje ellende.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een hoop ellende in dit rijtje.
Zonnetje in huis.Bah.
Maar ik loop tenminste geen polonaise in het zuiden.quote:
Volgende week geloof ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vraag die ons meer bezighoudt maat; Staat er nog een afspraak gepland met een Aziatische kapper?
Kees en co mist nogquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een hoop ellende in dit rijtje.
Zonnetje in huis.Bah.
Gerard CoxGod. Kwam ik altijd tegen in de Kuip. Maar serie boeide me ook niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:58 schreef GGMM het volgende:
Het zonnetje in huis en toen was geluk heel gewoon
Gooi jezelf dan gewoon weg
Vreselijk.quote:
Dat was zo fout dat ik het nog wel kan begrijpen.quote:
Ik kijk geen TV (muv voeballe)quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden jullie dan wél leuk/grappig op de tv? En dan bedoel ik niet mensen uitlachen (zoals Idols of First Dates ofzo)
Ik heb wel een voorliefde voor pulp tv. Maar dat is toch een beetje mensen uitlachen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden jullie dan wél leuk/grappig op de tv? En dan bedoel ik niet mensen uitlachen (zoals Idols of First Dates ofzo)
Comedy vind ik een lastig genre. Zoveel troep, imo.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden jullie dan wél leuk/grappig op de tv?
Oké, zijn er dan programma’s die je streamt die je grappig vindt? Of iets van vroegerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV (muv voeballe)
Ik vind dat echt iets voor de lagere sociale klasses in onze samenleving.
Vroeger keek ik naar Friends.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké, zijn er dan programma’s die je streamt die je grappig vindt? Of iets van vroeger
Gurney gaat je nu een like geven.quote:
En dan durf je iets te zeggen over jiskefetquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger keek ik naar Friends.
Die heb ik op DVD gekocht @:scrummie
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gurney gaat je nu een like geven.
Ja, eens. En bovendien wordt het meeste niet goed oud, zeker ‘actuele humor’ maar ook sommige series die ik leuk vond (zoals HIMYM).quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Comedy vind ik een lastig genre. Zoveel troep, imo.Britse dingen vind ik vaak leuker.
Wat doe je zuur joh.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:47 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Jiskefet leuk vinden moeten ze van een brug afgooien
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |