Flikken begint vrijdag weer.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hopelijk houdt Angela schijf hem op de been
Dat is een emotionele jongen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Smoofie zit denk ik wél huilend voor zijn computerscherm.
Ik houd alleen van die ene met Viktor Reinier.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Sorry maat.
Er is maar 1 Nederlandse politieserie voor mij en dat is Baantjer
Lucky letters?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd alleen van die ene met Viktor Reinier.
ik heb denk ik nooit een hele aflevering daarvan gezienquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:22 schreef Bezsen het volgende:
Baantjer beste Nederlandse TV ooit
Goede intro
Goed plot
Goede acteurs
Goede doden
Dat is genot hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb denk ik nooit een hele aflevering daarvan gezien
Ook erg leerzaam (o.a. over hekserij)quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:22 schreef Bezsen het volgende:
Baantjer beste Nederlandse TV ooit
Goede intro
Goed plot
Goede acteurs
Goede doden
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook erg leerzaam (o.a. over hekserij)
Glorieuze rollen voor Thekla Reuten en Hans Kesting.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook erg leerzaam (o.a. over hekserij)
Terug naar hatert met jouquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
Jiskefet > Flodder > All Stars > Oppassen > Toen was geluk heel gewoon > Het zonnetje in huis > Baantjer
Het heeft mij gewoon nooit echt gepakt dat Baantjerquote:
En de lamasquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:47 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Jiskefet leuk vinden moeten ze van een brug afgooien
Wat een hoop ellende in dit rijtje.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
Jiskefet > Flodder > All Stars > Oppassen > Toen was geluk heel gewoon > Het zonnetje in huis > Baantjer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |