Heel mooi!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:49 schreef arvensis het volgende:
Mooie tafel!
Ik ben ook opzoek naar nieuw servies. Ik vind deze mooi maar een beetje prijzig.
https://prenseshome.nl/pr(...)elen-yemek-takimi-2/
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:49 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb dit
[ afbeelding ]
20 jaar geleden bij de Xenos gekocht.
Alles X9, met nog een suikerpot en een melkkannetje, voor iets van 100 euro totaal.
Ik dacht dat de serie 'pergamon' heette.
Eigenlijk alles van Chic tableware. Als ik onbeperkt kastruimte had, zou ik het wel weten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:01 schreef ondeugend het volgende:
Hebben jullie een servies waarvan je denkt; "Die moet ze zien!" ?
Zo danquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:13 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanalles 6 stuks. Best genoeg voor 2 personen.
Edit: Ik realiseer me dat ik deze van de casa nog vergeten ben te showen.![]()
Wat fraai! Waar laat je het allemaal?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:13 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanalles 6 stuks. Best genoeg voor 2 personen.
Edit: Ik realiseer me dat ik deze van de casa nog vergeten ben te showen.![]()
Alles wat niet vaatwasserbestendig is, serveer ik af.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:51 schreef arvensis het volgende:
Ik kwam net dit tegen. Super leuk voor als je een feestje geeft.
https://shop.kookmutsjes.(...)keramische-bordenset
Komt door de gouden laag denk ik. Jammer idd!quote:Op zondag 4 februari 2024 15:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Alles wat niet vaatwasserbestendig is, serveer ik af.
Krijg al oogaids als ik het ziequote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:52 schreef Smart_ass het volgende:
Nooit over nagedacht om veel geld te besteden aan goed servies eigenlijk, maar daarvoor wordt het hier te weinig gebruikt/gaat het teveel kapot. Ik heb gewoon een goedkope set met leuk patroontje.
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat jij nooit bij me komt eten dan.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:10 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Krijg al oogaids als ik het zie
Absoluut, zou spontaan het raam uit springenquote:Op maandag 5 februari 2024 13:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij nooit bij me komt eten dan.
Wijnglazen vind ik ook belangrijk inderdaad.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:17 schreef flipsen het volgende:
Servies kan me echt niet interesseren, dus redelijk goedkoop servies gevonden in een bazaar hier. Maar, wel handig, de borden zijn bijna onbreekbaarDe verkoopster showde het ook gewoon, sloeg best hard met een bord op de hoek van een tafel, geen probleem. Dus dat is wel mooi meegenomen. We hebben dan ook nog steeds alle 12 borden
![]()
Waar ik wel een echte zeikerd in ben: wijnglazen. Ik ben niet gauw tevreden. En die zijn uiteraard wél breekbaar, dus onlangs maar weer een nieuwe set gekocht. Niet helemaal wat ik wilde, maar het moest ook betaalbaar blijven
Wijnglazen maken inderdaad enorm veel uit. Ik heb twee series wijnglazen van het zelfde merk (Chef & Sommelier, Open Up en Macaron Fascination). Dezelfde wijn in beide glazen, had ook twee compleet verschillende wijnen kunnen zijn qua smaak- en geurbeleving.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:17 schreef flipsen het volgende:
Waar ik wel een echte zeikerd in ben: wijnglazen. Ik ben niet gauw tevreden. En die zijn uiteraard wél breekbaar, dus onlangs maar weer een nieuwe set gekocht. Niet helemaal wat ik wilde, maar het moest ook betaalbaar blijven
Kan je rekenen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:54 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]donna hoe is het met je ik ben CLWerner en denk dat wij wel een leuk gesprek kunnen voeren!
Das lief, maar reken er maar niet op.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik reken mijzelf rijk met jou aan mij zijde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |