Wijnglazen vind ik ook belangrijk inderdaad.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:17 schreef flipsen het volgende:
Servies kan me echt niet interesseren, dus redelijk goedkoop servies gevonden in een bazaar hier. Maar, wel handig, de borden zijn bijna onbreekbaarDe verkoopster showde het ook gewoon, sloeg best hard met een bord op de hoek van een tafel, geen probleem. Dus dat is wel mooi meegenomen. We hebben dan ook nog steeds alle 12 borden
![]()
Waar ik wel een echte zeikerd in ben: wijnglazen. Ik ben niet gauw tevreden. En die zijn uiteraard wél breekbaar, dus onlangs maar weer een nieuwe set gekocht. Niet helemaal wat ik wilde, maar het moest ook betaalbaar blijven
Wijnglazen maken inderdaad enorm veel uit. Ik heb twee series wijnglazen van het zelfde merk (Chef & Sommelier, Open Up en Macaron Fascination). Dezelfde wijn in beide glazen, had ook twee compleet verschillende wijnen kunnen zijn qua smaak- en geurbeleving.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:17 schreef flipsen het volgende:
Waar ik wel een echte zeikerd in ben: wijnglazen. Ik ben niet gauw tevreden. En die zijn uiteraard wél breekbaar, dus onlangs maar weer een nieuwe set gekocht. Niet helemaal wat ik wilde, maar het moest ook betaalbaar blijven
Kan je rekenen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:54 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]donna hoe is het met je ik ben CLWerner en denk dat wij wel een leuk gesprek kunnen voeren!
Das lief, maar reken er maar niet op.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik reken mijzelf rijk met jou aan mij zijde
Dat is jammer lieve Donnaquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Das lief, maar reken er maar niet op.
Ok Pinterest.quote:Op maandag 22 april 2024 20:22 schreef arvensis het volgende:
Kick. Voor de liefhebbers. Ik vond deze heel gaaf! Maar zou het niet kopen.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |