Ja maar dan is het definitief.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja misschien inderdaad. Maar meestal merk je dat al wel toch, dat je anders bent. Dan is die diagnose vaak meer een "oh ja daarom dus" ofzo.
Welk datingsite zou hij wel kans op slagen hebben? Rimpeltinderquote:Op maandag 29 januari 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Annelie is net iets te ontwikkeld voor deze man
Omdat het confronterend kan zijn om in hetzelfde hokje gestopt te worden als mensen die nauwelijks of niet voor zichzelf kunnen functioneren. Wat dat betreft vond ik het onderscheid autisme/asperger veel beter.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is autisme voor mensen soms zo moeilijk om te accepteren? Tegen dingen aanlopen of ergens moeite mee hebben snap ik, maar moeite met de diagnose, waarom?
Rimple- gat in de markt dit.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Welk datingsite zou hij wel kans op slagen hebben? Rimpeltinder
Ik ben fan van die donkere jongen uit Leeuwardenquote:
Dat zijn deze twee.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:01 schreef Haags het volgende:
Was de eerste date niks geworden?
Nee anders zit ie daar nu niet Annelie
En Almelooo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |