Een invalidentoilet is een toilet wat zo vormgegeven is dat er ook minder validen gebruik van kunnen maken. Het is niet alleen maar voor minder validen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar die collega moet toch ook het toilet kunnen delen? In theorie kan er meer dan 1 invalide tegelijk in een gebouw zijn.
Ik gebruik overigens het invalidentoilet als ik dat nodig acht, wie denkt dat ik daarvoor niet invalide genoeg ben mag zich gaan afvragen of we misschien invaliden zichtbaar moeten markeren...
Wat voor iets is het?quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:57 schreef Tuindier het volgende:
Goed gesprek gehad, blijft een interessante optie wat mij betreft. Ben benieuwd naar de feedback.
Achquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:28 schreef Candaasje het volgende:
Spannend @:Tuindier![]()
Hier net thuis. Zo eens soep koken. (Even zin maken…)
Matig werkweekje tot nu toe. En goede vriend is weer (gedwongen) opgenomen. (Het ging nog altijd enorm slecht) Hij heeft alleen al dagen zijn telefoon uit staan lijkt het. Kan niet echt inschatten of het een bewuste keuze is om niet te reageren. Morgen maar eens bellen naar de opname denk ik, zou vervelend zijn als hij zich te bezwaard voelt of het gewoonweg niet kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:05 schreef Candaasje het volgende:
Het lag wel -helaas- in de lijn der verwachting.
Zwaar hoor! Deze vorm van Mantelzorg in ggz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel sterkte in omgaan hiermee.
Poeh. Zwaar zeg. Heeft hij dagelijks of meermaals per week hulp als hij niet opgenomen is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die afscheidsbrief![]()
Spoilers!
@Lucky_Strike ik was de @ vergetenquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:45 schreef Morgane89 het volgende:
Wat gaaf Lucky_Strike (behalve de hoge nood, aargh) is een streekwinkel hetzelfde als een Landwinkel? Die zit hier wel in de buurt.
Jeetje, heftig! Knap hoe je ermee omgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, gaat zover ik weet echt heel trouw naar al z’n therapieën/afspraken. In elk geval met psycholoog en psychiater. Ik weet niet of ie nog actieve dagbesteding had of andere vormen van therapie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Poeh. Zwaar zeg. Heeft hij dagelijks of meermaals per week hulp als hij niet opgenomen is?
Die afscheidsbrief![]()
Het klinkt ook zo uitzichtloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, die had ik met mijn slaperige hoofd gemist.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
@:Lucky_Strike ik was de @ vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |