quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:29 schreef Blues het volgende:
Het is nogal eh rigoureus gedaan zullen we maar zeggen....Maar nu krijgt de stam ook weer licht. Wat er dan weer voor zorgt dat hier ook weer uitlopers aan komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er nu niet uit, klopt. Maar zorgt wel voor een volle boom.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Het is een onderschat virusquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:55 schreef sigme het volgende:
Mijn neefje (neef, 't jong is 19) is heel ziek met Pfeiffer. Z'n moeder is zich lamgeschrokken toen ze hem in z'n keel keek: met de taxi naar de dokter. Nu is hij al ruim een week ziek met zoveel keelpijn dat hij alleen met heel veel moeite eens per dag een smoothy wegwerkt (vooral om de pijnstillers binnen te krijgen).
Ik ken zulke heftige verschijnselen helemaal niet van Pfeiffer.
Ja dat zei Bomenman ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar nu krijgt de stam ook weer licht. Wat er dan weer voor zorgt dat hier ook weer uitlopers aan komen.
Ziet er nu niet uit, klopt. Maar zorgt wel voor een volle boom.
Ik heb ooit een Pfeifferverwant, daar had ik steeds keelontstekingen bij. Na twee antibioticakuren zijn toen mijn amandelen verwijderd. Was geen lolletje.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:55 schreef sigme het volgende:
Mijn neefje (neef, 't jong is 19) is heel ziek met Pfeiffer. Z'n moeder is zich lamgeschrokken toen ze hem in z'n keel keek: met de taxi naar de dokter. Nu is hij al ruim een week ziek met zoveel keelpijn dat hij alleen met heel veel moeite eens per dag een smoothy wegwerkt (vooral om de pijnstillers binnen te krijgen).
Ik post hier nooit maar wilde toch even reagerenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:55 schreef sigme het volgende:
Neef was de dag voordat hij écht ziek werd al bij dokter geweest die het toen op keelontsteking hield en een ab-kuur voorschreef. Twee dagen later was neef dus weer terug bij dokter die met 1 blik in de keel Pfeiffer constateerde (ja, moest natuurlijk wel getest worden maar dok wist het wel) en toen moest neef per direct de ab laten vallen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Pfeifferverwant, daar had ik steeds keelontstekingen bij. Na twee antibioticakuren zijn toen mijn amandelen verwijderd. Was geen lolletje.
Thanx. Neef is nu 8 dagen ziek, dus ik hoop ook dat het niet lang meer zo pijnlijk is.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik post hier nooit maar wilde toch even reageren. Ik heb het ook gehad toen ik begin twintig was. De meest erge keelpijn van mijn leven, echt niet te doen gewoon (en was en ben verder nooit ziek). Kon wel janken elke keer dat ik moest slikken. Bij mij was het wel binnen een week (max 2 misschien) weer voorbij. Hopelijk duurt het bij hem ook niet te lang!
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:29 schreef Blues het volgende:
Het is nogal eh rigoureus gedaan zullen we maar zeggen....Ein.de.lijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij waren een middagje naar de stad.
Dat begon ‘feestelijk’ met uitwerpselen als twee vlaaien van een vliegende koe op de auto.dus eerst door de wasstraat. Feestelijk zei ik.
![]()
Daarna banjeren door de Twijnstraat met leuke winkels. Naar de fillum The Old Oak in Louis Hartlooper Centrum en prima gegeten.
Ná de film waren hier en daar zakdoekjes nodig.
Geen zin om van topic te verhuizen, dus hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik wat gemist? Even terug scrollen.
En @Myraela hoe gaat het met jou?
Volgens mijn oom, die kno-arts was, huisde dit virus in de amandelen. Geen idee of dat klopt, het is alweer 25 jaar geleden. Maar ik heb er na de operatie geen last meer van gehad (maar vond die ingreep wel heftig). Beterschap voor neef!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Neef was de dag voordat hij écht ziek werd al bij dokter geweest die het toen op keelontsteking hield en een ab-kuur voorschreef. Twee dagen later was neef dus weer terug bij dokter die met 1 blik in de keel Pfeiffer constateerde (ja, moest natuurlijk wel getest worden maar dok wist het wel) en toen moest neef per direct de ab laten vallen.
Wat ik wel wat apart vind, maar wat weet ik er van.
Hielp het verwijderen van je amandelen tegen de keelontstekingen of was het (ook) nodig tegen de Pfeiffervariant?
[..]
Thanx. Neef is nu 8 dagen ziek, dus ik hoop ook dat het niet lang meer zo pijnlijk is.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ein.de.lijk![]()
Dat begon ‘feestelijk’ met uitwerpselen als twee vlaaien van een vliegende koe op de auto.dus eerst door de wasstraat. Feestelijk zei ik.
![]()
Daarna banjeren door de Twijnstraat met leuke winkels. Naar de fillum The Old Oak in Louis Hartlooper Centrum en prima gegeten.
Geen zin om van topic te verhuizen, dus hier:Oh, het LHC is zo knusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik wat gemist? Even terug scrollen.
En @:Myraela hoe gaat het met jou?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Tsja, als het helpt... Fijn dat dat het geval was!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Volgens mijn oom, die kno-arts was, huisde dit virus in de amandelen. Geen idee of dat klopt, het is alweer 25 jaar geleden. Maar ik heb er na de operatie geen last meer van gehad (maar vond die ingreep wel heftig). Beterschap voor neef!
Mijn amandelen zijn geknipt toen ik 6 was en heb Pfeiffer met begin 20 gehad, dus geen idee hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Volgens mijn oom, die kno-arts was, huisde dit virus in de amandelen. Geen idee of dat klopt, het is alweer 25 jaar geleden. Maar ik heb er na de operatie geen last meer van gehad (maar vond die ingreep wel heftig). Beterschap voor neef!
Boom is in 20 jaar niet gesnoeid.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:36 schreef Karzai het volgende:
Die Boommaar dat groeit zo weer aan
Beter dat ze het meteen rigoreus anders kan je ze elk jaar bellen
lekker gewerkt vandaag, de curry pruttelt, vanavond de ajax vrouwen kijken als mijn oogjes niet op de bank dicht vallen tenminste
[..]
Ein.de.lijk![]()
![]()
Geen zin om van topic te verhuizen, dus hier:UteregSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik wat gemist? Even terug scrollen.![]()
Dat is wel een onpraktische samenloop van omstandigheden. Beterschap!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Matig. Maar ik heb geen akelige ontstekingen dus het is waarschijnlijk gewoon griep waarbij een jaar gebroken nachten en geparasiteerd worden niet zo herstelbevorderend werkt
Enerverende dag. Mooi zakelijk succes 👍🏼quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag was enerverend. Er is een groothandel die mijn producten in hun assortiment wil opnemen. Maar contact met die kerel ging moeizaam. We gingen niet met een goed gevoel naar die afspraak.
De groothandelaar blijkt zo iemand te zijn die in persoon veel fijner communiceert dan via mail of telefoon. We hebben 2,5 uur zitten kletsen. En passant heeft hij me een aantal goede tips gegeven. Hij heeft een heel grote bestelling gedaan, die wordt over 3 weken al opgehaald. Ik ga hier in de aanloop naar de eerste bestelling echt heel veel werk aan hebben en daarna een stuk minder dan aan een normale klant.
Dus ik kan straks in streekwinkels in heel Nederland in de winkel liggen in plaats van alleen maar hier in de buurt. Ik heb goede hoop op een leuke samenwerking
Daarna nog naar een tuincentrum met overkappingen geweest. Ergens de auto geladen. Nergens waar we kwamen was een toilet. Gestopt bij een pomp, verkeerde afslag genomen dus geen plaats om te parkeren. Ik zat al met mijn plaszak (ligt altijd in de auto) in mijn handen toen we toch een pomp tegenkwamen. Sprintje getrokken. Toilet afgesloten, buiten gebruikToen maar een stuk pikdonker gras naast de benzinepomp op gerend en daar gehurkt. Wonder boven wonder heb ik geen condooms of stront aan de schoenen opgelopen.
[..]
Ein.de.lijk![]()
![]()
Geen zin om van topic te verhuizen, dus hier:5 euro voor een glas 'speciaalbier' is best goedkoop tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik wat gemist? Even terug scrollen.
En @:Myraela hoe gaat het met jou?![]()
Dat klinkt wel als een hele goede dag, alleen dat wc gedoe. En gaaf dat je producten overal te koop zullen zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag was enerverend. Er is een groothandel die mijn producten in hun assortiment wil opnemen. Maar contact met die kerel ging moeizaam. We gingen niet met een goed gevoel naar die afspraak.
De groothandelaar blijkt zo iemand te zijn die in persoon veel fijner communiceert dan via mail of telefoon. We hebben 2,5 uur zitten kletsen. En passant heeft hij me een aantal goede tips gegeven. Hij heeft een heel grote bestelling gedaan, die wordt over 3 weken al opgehaald. Ik ga hier in de aanloop naar de eerste bestelling echt heel veel werk aan hebben en daarna een stuk minder dan aan een normale klant.
Dus ik kan straks in streekwinkels in heel Nederland in de winkel liggen in plaats van alleen maar hier in de buurt. Ik heb goede hoop op een leuke samenwerking
Daarna nog naar een tuincentrum met overkappingen geweest. Ergens de auto geladen. Nergens waar we kwamen was een toilet. Gestopt bij een pomp, verkeerde afslag genomen dus geen plaats om te parkeren. Ik zat al met mijn plaszak (ligt altijd in de auto) in mijn handen toen we toch een pomp tegenkwamen. Sprintje getrokken. Toilet afgesloten, buiten gebruikToen maar een stuk pikdonker gras naast de benzinepomp op gerend en daar gehurkt. Wonder boven wonder heb ik geen condooms of stront aan de schoenen opgelopen.
Ik kocht vandaag een Rochefort 10 in de AH, die zijn dus gewoon ¤3,50 per stuk tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:31 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
5 euro voor een glas 'speciaalbier' is best goedkoop tegenwoordig
Ik haat mensen die hun eigen zaakje spammen op FOK!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus ik kan straks in streekwinkels in heel Nederland in de winkel liggen in plaats van alleen maar hier in de buurt.
Producten die in streekwinkels worden verkochtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik haat mensen die hun eigen zaakje spammen op FOK!maar nu ben ik toch benieuwd om wat voor producten het gaat
Ik ga binnenkort wel even achterbakje volgooien in België als ik er toch benquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:15 schreef Sarabi het volgende:
En het bier zal overal nog wel duurder wordenVanaf 1 januari nu ook weer die accijnsverhoging. En alles was al heel veel duurder geworden.
Ja veel mensen gaan nu naar België of Duitsland. Wel begrijpelijk, maar niet goed voor onze brouwers.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel even achterbakje volgooien in België als ik er toch ben
Voor brouwers, zeker de kleinere en die speciaalbieren maken, is het wel echt een behoorlijke ramp ja
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:16 schreef Blues het volgende:
Update van g om de dag af te sluiten.Tf je zou toch zeggen wat iemand ergens wel eens eerder een stoma heeft gehad, zodat ook ergens iemand weet hoe je dat aanpaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn doodmoe van alles en gaan nu lekker ff op d'r bank een tuk doen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
We leren dat er tig mogelijkheden voor ontstane afwijkingen en zorg rondom een stoma bestaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Tf je zou toch zeggen wat iemand ergens wel eens eerder een stoma heeft gehad, zodat ook ergens iemand weet hoe je dat aanpakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |