HF.quote:
Daar hoor ik ook bij!quote:
Dat had ik gelezen, en was 1 vd redenen dat ik ook wat stelliger kon zijn in mn beweringquote:
Niet waarquote:
In 2025 pas toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet waar
Heb nu bericht dat ik akkoord moet gaan met de wijziging.
wat is dit voor verraad? ik zou gelijk opzeggenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet waar
Heb nu bericht dat ik akkoord moet gaan met de wijziging.
Dan gold het helaas tot een bepaalde datum, vrees ikquote:
Toch 95 euro betalenquote:
Volgende maand weten wie de F1 rechten heeft na 2024quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is nog steeds goedkoper dan Viaplay.
Als dat Viaplay is, rellen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende maand weten wie de F1 rechten heeft na 2024
Als het ziggo of rtl/videoland is, wat gaan we dan doen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat Viaplay is, rellen.
Als dat een zandbakland is, dubbel rellen
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het ziggo of rtl/videoland is, wat gaan we dan doen?
Moet je je eens voorstellen wat er dan komt als het Ziggo weer wordt.quote:
Dat idd. Net de mail met verhoging, dus gelijk opgezegdquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:12 schreef pmponer het volgende:
Helaas, dan maar geen F1 meer volgen
Ze hadden ook elk jaar 5 euro omhoog kunnen gaan, dan had ik je niet gehoord.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:53 schreef pmponer het volgende:
Prima moeten ze vooral doen, maar een verhoging van ca 50% vindt ik niet "mee bewegen met de markt"
En ik kan ook prima zonder die markt, ga ik wel weer motogp volgen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |